Kamppailulajien uutislinkit

Kyllähän tuo PPV kuulostaa vähän oudolta ratkaisulta tähän väliin. Esimerkiksi tuorein UFC245 ei korttina kalpene UFC 246lle pätkän vertaa. Miksi ihmeessä tuosta pitäisi alkaa ekstraa maksamaan? Kyllä Conorin kiinnostavuus on yliarvioitu. Varsinkin kun kyseessä ei ole edes mestaruusmatsi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä Conorin kiinnostavuus on yliarvioitu.

Itsella vahan samanlainen fiilis. Tama kortti on aika hyva mittari sille miten paljon Conor liikuttaa neulaa. Ehka olen vaarassa ja tama myy helvetin hyvin mutta omasta mielesta tama matsi on aika turha loppupelissa ja vahemman kiinnostava kun UFC 229 Khabib matsi. Luulisi etta PPV myynti olisi huomattavasti pienempi kuin UFC 229:n.
 
Mulle tuli emailiin alekoodi, että sais ppv:n wanhalla hinnalla. En ole ostamassa. Paljon saa vettä virrata joessa ennen kuin hyppään takaisin conorin fanikelkkaan. Miksi antaa rahaa hepulle, joka ei osaa käyttäytyä ihmisiksi?

ppv myynti kai on sakannut aika kovaa, kun ainoa kanava amerikassa ostamiseen on espn. Ei mitään toivoa, että ennätys rikkoutuisi. Ihme on, jos menee edes miljoona rikki. Nyt kun myynti on espn:n takana niin ei tule edes kunnon arvioita myynneistä. Toisaalta rahat ei mene enää kaapelikanaville sun muille ja espn maksaa kai suht ison takuurahan per ppv ufc:lle oli myynti mitä tahansa.
 
Eihän tämä nyt viaplayn vika ole. Espn nostaa hintaa ja se on kaikille muille voivoi.. Jenkeissäkin hinta noussut. Onneksi oma viaplay lähettää sisältöä denveristä tai raleighista melkein joka yö. UFC on ollut siihen päälle vain iso boonus.
 
Mites kauan se Conor sai patsastella niitten vöiden kanssa ilman että edes puolusti niitä :LOL:
Haha täytyypä vetään vähä omia sanoja takaisin ja joutuneeni klikkiotsikon vietäväksi. Meinaan lähteessä missä kyseisen uutisen näin niin lukee otsikkona tämä uutinen ”stripped” ja tuosta kun lukee niin olisi itse siitä luopumassa.
 
On tärkeää mainita, että luit kommenttiosion kurillasi etkä tietenkään siksi että olisit ollut siitä kiinnostunut. Vähän niin kuin kukaan ei tilaa Seiskaa vaan on lukenut sen juttuja kaverilla. :sneaky:
Andy herättämässä keskustelua :LOL:

Luin kurillani, kyllä. Iltapaskojen kommenttiosiot ovat netin syvintä ryönää, eikä niitä kannattaisi juuri lukea, ellei halua aivosyöpää. Joskus vaan tulee sellainen fiilari, että katsonpa saatana, ja sitten heti kaduttaa, kun usko ihmiskuntaan on asteen heikompi.
Tuo ei suoraan vertaudu Seiska päivää -ilmiöön. Seiskan avatessa sitä saattaa olla oikeasti kiinnostunut jostain naurettavasta juorusta, eikä kiinnostustaan asiaan tahdo täysin myöntää. Iltapaskan kommenttiosion avatessani tiedän, ettei siellä ole mitään järkevää, mutta joskus tulee vain tarve katsoa, olisiko siellä sittenkin jotain järkevää edes yhden viestin verran, mutta ei siellä ole.
Jai näin, yksi viesti lisää pakkikselle. Hyvää työtä Andy.
 
Minun mielestä oli ihan hyvä mainita että luki kurillansa koska en ollut ennen kuullut moista ilmaisua ja nyt olen taas vähän henkisesti rikkaampi. 👌
Tässä kiteytyy Pakkiksen ja Iltapaskan kommenttiosion ero: Pakkis rikastaa henkistä pääomaa, kun taas Iltapaska sulattaa aivoja. Kansalaiset: Lukekaa Pakkista!
 
Ei kovin relevantti vapari uutinen, enemmänki facepalm materiaalia. Surullisen kuuluista War Machine mennyt naimisiin vankilassa.
Ihmetellä pitää noita naisia, jotka ihailee noita sekopäitä.

warmachine.jpg
 
Back
Ylös Bottom