Kamppailulajien uutislinkit

Mihin @Wintikka viestini taas hävisi, jossa pyysin, että vastaat teoistasi perusteluin?

Sanoit itse:
Muistutus kaikille ninjoille, että yritetään pitää keskustelu asiallisena ja sellainen vittumainen muiden nälvintä pois.
Jos ei säännöt maistu, niin modeilun mustavöisenä joudun hapettamaan virtuaalisesti! ;)

Jonka jälkeen annat tällaisten viestien olla:
Kannattaisiko nyt oikeasti pitää se turpa kiinni, kun mitään sanottavaa ei ole. Etpä ole tainnut kenenkään mieltä pahoittaa, mutta ketään ei yksinkertaisesti kiinnosta lukea lapsellisia lässytyksiäsi.

Mutta, poistat heti perään kuitenkin kaikki MINUN huomattavasti asiallisemmat vastaukseni, joissa pyydän vain ignoremaan käyttäjätilini ja asia on sillä selvä.

Kuten aiempaan, jälleen poistettuun viestiini laitoin. Ole mies, kasvata pallit ja vastaa kysymykseeni perusteluin. Tai anna ne vitun bännit tänne kuolleelle Kamppailufoorumille, jota kavereidesi perseitä nuoleva moderointisi tappaa entisestään. Vastaa perusteluin teoistasi tai laita ne bännit, olen varma että valitset miehen tien (y)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uutisketjuun uutisia, lapsellinen vänkääminen roskiin vaan. Ottelijoille on omat ketjunsa, lisäksi eikös täällä ole joku väittelyketjukin.
 
Uutisketjuun uutisia, lapsellinen vänkääminen roskiin vaan. Ottelijoille on omat ketjunsa, lisäksi eikös täällä ole joku väittelyketjukin.

Ei tuossa mitään lapsellista ole, odotan vain vastausta kun tuntuu poistavan tämän saman viestin joka kerta kun ei pysty vastaamaan teoistaan. Modena pitäisi antaa sama kohtelu kaikille tai sitten voi kyllä tunnukseni täältä poistaa ja kirjoittelen jossain muualla.
 
AGENTS OF CHANGE: The Story of the Biggest Deal in Sports History

UFC meinasi jäädä myymättä Jonesin käryn takia, mielenkiintoista!

 
Patrick Smith, 1963-2019

Lajin pioneeri ja pitkän uran tehnyt ottelija Patrick Smith on kuollut. Ura kesti UFC1:stä aina vuoteen 2016 saakka. Toki siinä välillä muutama pidempi tauko. Kunnioitettava ura joka tapauksessa. Parhaiten Smith on itselleni jäänyt mieleen UFC2:sta, kun hän takoi kyynärpäillä hurjan näköisen keskeytyksen Scott Morrisista.
 
Patrick Smith, 1963-2019

Lajin pioneeri ja pitkän uran tehnyt ottelija Patrick Smith on kuollut. Ura kesti UFC1:stä aina vuoteen 2016 saakka. Toki siinä välillä muutama pidempi tauko. Kunnioitettava ura joka tapauksessa. Parhaiten Smith on itselleni jäänyt mieleen UFC2:sta, kun hän takoi kyynärpäillä hurjan näköisen keskeytyksen Scott Morrisista.
Ura voi olla jotenkin kunnioitettava, mutta itse "herraa" on jotenkin hankala kunnioittaa.
Former MMA fighter arrested again in Denison
 
Nykyään kun tuntuu striimit olevan kivenalla niin yllättäen lobov vs. malignaggi näkyy jonkun venäläisen striimaamana youtubessa. Pääottelu alkamassa just nyt.
 
Lol, malignaggnin post fight puhe on puhdasta komediakultaa. En edes yritä referoida. Jos selittely olisi olympialaji niin paulie olisi moninkertainen selittelyn olympiamestari.
 
FB_IMG_1561281150680.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom