Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa se Cormier kuva jonka nappasin. Mielenkiintoista nahda miten paljon enemman ruutia Cormierilla on kun ei talla kertaa tarvitse vetaa painoa ollenkaan. Stipen pysty on kylla todella hyva ja Cormierin paini lienee UFC:n paras. Stipe voi olla vaan vahan liian isoraaminen mutta saa nahda saako Cormier sita mattoon.

4ju6v9.jpg
 
Tarkoitat varmaan noista isoista ukoista?

Tarkoitin absoluuttisesti kovinta painijaa. Kevyemmissa luokissa esim. Cejudolla on paremmat meriitit mutta Cormier on tietenkin absoluuttisesti parempi. Ei tule ainakaan heti mieleen ketaan parempaa hevareissa tai LHW:ssa.
 
Minä en ole myöskään sitä tyyppiä, joka ilkeää mennä ottamaan kuvia, tai ennen vanhaan nimmareita julkkiksilta. Paitsi kännissä, mutta kun ei tule oltua juuri ikinä enää kännissä, niin eipä tapahdu. Varsinkin tuo on juuri se tilanne missä julkkis haluaa olla rauhassa, kun on perheen kanssa syömässä. Huono puoli tietenkin että sitten kukaan ei usko että näin "sen" mutta mitäpä siitä.

Cormierin paini on loistavaa, mutta esim. Khabibin paini on mielestäni huippua juuri MMA-otteluihin. Cormier on mielestäni Stipelle itse asiassa aika hankala tyyliltään. Tässä tapauksessa tuo Cormierin lyhyys auttaa alasvienneissä.
Pystyssä tulee tietenkin nyrkkiä naamaan koska ulottuvuus, mutta DC on betonipää. Lyhyt paksu kaula, painijan niska. Hankala tyrmättävä.
 
Todella mielenkiintoinen matsi tulossa. Stipella on kova paini ja voi hyvinkin onnistua nollaamaan Cormierin offensiivisen painin. Stipekin voi miksata alasvientiyrityksiä omaan ottelemiseensa ja on Cormieriakin välillä viety alas. Pystyssä molemmat ovat myös kovia, mutta siinä antaisin kuitenkin hienoisen edun Stipelle. Jos Cormier onnistuu alasviennissä, niin se on huomattu, että siellä alla ei ole mukava olla. Molemmat ovat myös erittäin kovapäisiä joten tämä voi hyvinkin mennä täydet viisi erää.
 
Molemmat ovat myös erittäin kovapäisiä joten tämä voi hyvinkin mennä täydet viisi erää.
Joo, erittäin todennäköistä. Stipelle tuntuu itse asiasiassa nuo lyhyet kivipäät olevan hankalampia tyylillisesti, kuin pitkät ottelijat. Nelsonin kanssa meni täyden ajan. Nelsonin leuka on tosin aivan legendaarinen.
Gonzagan kanssa meni täydet ja Huntin sai lopetettua 5-erässä, mutta siinä matsissahan Stipe dominoi päälle lähes koko matsin. Niin ei tule käymään Cormierin kanssa. Ngannoun kanssa meni tietenkin myös täyden ajan, että
Stipellä ei ole ihan semmoista yhden iskun lyöntivoimaa mikä pistäisi DC:n unille, ellei se tule ihan pimeästä kulmasta. Stipe on enemmän semmoinen Diesel kone.
 
Joo, erittäin todennäköistä. Stipelle tuntuu itse asiasiassa nuo lyhyet kivipäät olevan hankalampia tyylillisesti, kuin pitkät ottelijat. Nelsonin kanssa meni täyden ajan. Nelsonin leuka on tosin aivan legendaarinen.
Gonzagan kanssa meni täydet ja Huntin sai lopetettua 5-erässä, mutta siinä matsissahan Stipe dominoi päälle lähes koko matsin. Niin ei tule käymään Cormierin kanssa. Ngannoun kanssa meni tietenkin myös täyden ajan, että Stipellä ei ole ihan semmoista yhden iskun lyöntivoimaa mikä pistäisi DC:n unille, ellei se tule ihan pimeästä kulmasta. Stipe on enemmän semmoinen Diesel kone.

Kyllä mä uskon että Stipellä kippiä on aivan riittävästi kun vaan osuu kohdalleen. Cormierillä on vielä ihan ok leuka, mutta viimeisissä matsessaan Jones sen nukutti ja aikaisemmin Gusse sekä Rumble laittoi polvet notkumaan. Iskunkestävyys on uran myötä katoava osa pakettia ja tällä osa-alueella Cormierissä on vähän merkkejä taantumisesta. Cormier ottaa osumaa aika paljon matsessaan.

Joka tapauksessa uskon että tästä tulee matsi, jossa molemmilla on hyvät tsäänssit voittaa. Riippuu paljon siitä kumpi pystyy viemään pystyottelua. Jos Cormier pääsee clinchiin ja siitä naputtelemaan osumia niin se avaa myös alasvientipaikkoja ja voi siten kääntää matsin Cormierille. Stipe on viime vuosina kyllä kehittynyt älyttömän paljon eikä sekään kyllä yllättäis jos Stipe tätä dominoisi kaikilla osa-alueilla.
 
Kyllä mä uskon että Stipellä kippiä on aivan riittävästi kun vaan osuu kohdalleen. Cormierillä on vielä ihan ok leuka, mutta viimeisissä matsessaan Jones sen nukutti ja aikaisemmin Gusse sekä Rumble laittoi polvet notkumaan. Iskunkestävyys on uran myötä katoava osa pakettia ja tällä osa-alueella Cormierissä on vähän merkkejä taantumisesta. Cormier ottaa osumaa aika paljon matsessaan.

Joka tapauksessa uskon että tästä tulee matsi, jossa molemmilla on hyvät tsäänssit voittaa. Riippuu paljon siitä kumpi pystyy viemään pystyottelua. Jos Cormier pääsee clinchiin ja siitä naputtelemaan osumia niin se avaa myös alasvientipaikkoja ja voi siten kääntää matsin Cormierille. Stipe on viime vuosina kyllä kehittynyt älyttömän paljon eikä sekään kyllä yllättäis jos Stipe tätä dominoisi kaikilla osa-alueilla.

Stipellä kyllä riittää kippiä käsissä ja voi kenet vaan varmasti tyrmätä, mutta ei mun mielestä Cormierin leuka ole heikkenemisen merkkejä vielä ainakaan näyttänyt. Rumblea vastaan polvet notkahti iskussa johon käytännössä kaikki muut ovat pyörtyneet. Sitten tuo ainut kerta kun Cormier on tyrmätty, niin siinä pamautettiin sääriluu päin näköä.
 
Stipellä kyllä riittää kippiä käsissä ja voi kenet vaan varmasti tyrmätä, mutta ei mun mielestä Cormierin leuka ole heikkenemisen merkkejä vielä ainakaan näyttänyt. Rumblea vastaan polvet notkahti iskussa johon käytännössä kaikki muut ovat pyörtyneet. Sitten tuo ainut kerta kun Cormier on tyrmätty, niin siinä pamautettiin sääriluu päin näköä.

Joo, en mä tarkoita että Cormierin leuka olis vielä "loppu", mutta se että jo useamman kerran on polvet notkahdelleet laittaa aina miettimään. Monesti on kuitenkin nähty se että kun aikaisemmin rautaleukaiset kaverit kärsii sen ensimmäisen pahan tyrmäystappion niin jatkossa leuka ei kestä enää.
 
Poirier vs Gaethje ja Brown vs Condit buukattu Fox29 kortille huhtikuun 14 päivälle.

Huikeita äijiä kaikki noista ja takuulla hyviä matseja tiedossa!
 
Rumblea vastaan polvet notkahti iskussa johon käytännössä kaikki muut ovat pyörtyneet.

..koska lyönnithän on kaikki just samanlaisia.. Ja tuosta osumasta Cormier on vielä erikseen sanonut, että se ei osunut kunnolla ja hän kaatui ainoastaan, koska oli epätasapainossa. Samassa yhteydessä (ennen Jones 2) sanoi, että Gussen polvi-isku oli ainoa kerta, kun häntä on joku isku kunnolla satuttanut ottelussa.



Voi voi tätä Gussen some-kohellusta. Voin kuvitella miten mies on varmaan ajatellut, että tällä kertaa ollaan nyt ajoissa, kun viimeeksi nukuttiin tilaisuuden ohi, tajuamatta miten typerältä näyttää huudella alemman painoluokan ottelijan perään, joka on juuri tyrmätty. Ja toisekseen ei ymmärrä ironiaa valittaessaan siitä miten Cormier pidättää divaria vankina vaikka Cormier vasta otteli ja itse ei ole otellut taas kohta vuoteen.

Gusse on niin pihalla omien pr-moviensa kanssa, että ihan pahaa tekee. Taitaa lähipiirissäkin kaikki olla yhtä kuutamolla, kun kukaan ei tunnu osaavan miestä jelpata.
 
Ja tuosta osumasta Cormier on vielä erikseen sanonut, että se ei osunut kunnolla ja hän kaatui ainoastaan, koska oli epätasapainossa.
Kyllä Cormier on sanonut haastattelussa, että Rumblen lyönti oli kovin minkä on ottanut vastaan. Cormierin pelasti se että oli jo vähän liikkumassa taaksepäin, mutta se veti silti polvet löysäksi. Gussen polvi oli sattunut eniten, enkä ihmettele kun juuri polvi tulee kasvoihin. Tässä DC puhuu Rumblen lyöntivoimasta.
Anthony Johnson, 100 percent,” DC said on the Opie & Jim Norton Show this week. “Anthony Johnson hits harder than any other person, no doubt. Every time he hit me, it made me kind of like fly all over the place. He was trying to take my head off. Even when he’d miss, you can hear it.”

Voi voi tätä Gussen some-kohellusta. Voin kuvitella miten mies on varmaan ajatellut, että tällä kertaa ollaan nyt ajoissa, kun viimeeksi nukuttiin tilaisuuden ohi, tajuamatta miten typerältä näyttää huudella alemman painoluokan ottelijan perään, joka on juuri tyrmätty. Ja toisekseen ei ymmärrä ironiaa valittaessaan siitä miten Cormier pidättää divaria vankina vaikka Cormier vasta otteli ja itse ei ole otellut taas kohta vuoteen.
Täysin samaa mieltä tästä. Käsittääkseni olet todella suuri Gusse fani ja hyvä kun totesit tämän kuitenkin itse.
 
En oikein pidä siitä että ollaan haastamassa ottelijaa joka juuri pari päivää sitten tyrmättiin, kyllä mun mielestä kuuluisi antaa hetken rauha ja palautuminen.
 
Kyllä Cormier on sanonut haastattelussa, että Rumblen lyönti oli kovin minkä on ottanut vastaan. Cormierin pelasti se että oli jo vähän liikkumassa taaksepäin, mutta se veti silti polvet löysäksi. Gussen polvi oli sattunut eniten, enkä ihmettele kun juuri polvi tulee kasvoihin. Tässä DC puhuu Rumblen lyöntivoimasta.
Anthony Johnson, 100 percent,” DC said on the Opie & Jim Norton Show this week. “Anthony Johnson hits harder than any other person, no doubt. Every time he hit me, it made me kind of like fly all over the place. He was trying to take my head off. Even when he’d miss, you can hear it.”

Rumble lyö tietenkin yleisesti paljon kovempaa, mutta tässä (timestamped) Cormier sanoo hyvin selvästi Rumble uusinnan jälkeen, että mikään Rumblen lyönti tai edes potku päähän ei kunnolla satuttanut häntä, ja että Gussen polvi oli (siihen asti) ainoa kerta, kun hän on ollut "really hurt" ottelussa:



Ja näkihän sen katsojakin, että Rumblen lyönnistä DC vain kävi salamannopeasti lattiassa ollen heti täydessä iskussa siinä missä Gusse - ottelussa mies hoiperteli kulmaukseensa 3 erän loputtua ja taisi palautua vielä pitkälle 4 erää, koska otti pari ensimmäistä minuuttia tekemättä juuri mitään.

Se siitä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom