Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka näin
bjj puku - Haku - Huuto.net
Mielellään uusia, koska käytettyjä on vähän ja yleensä vielä väärän kokoisia.
Mulla olisi ylimääräinen käyttämätön fuji bjj gi kokoa a4 Helsingissä :P Voisi olla sinulle sopivan kokoinenKiitoksia vinkeistä.
Osaisiko joku vielä kertoa, että minkä kokoinen puku olisi hyvä? Pituutta n.193cm ja paino 80kg. Mittojen puolesta osun yleensä juuri A3 ja A4 kokojen väliin.
Mulla olisi ylimääräinen käyttämätön fuji bjj gi kokoa a4 Helsingissä :P Voisi olla sinulle sopivan kokoinen
Kiitoksia vinkeistä.
Osaisiko joku vielä kertoa, että minkä kokoinen puku olisi hyvä? Pituutta n.193cm ja paino 80kg. Mittojen puolesta osun yleensä juuri A3 ja A4 kokojen väliin.
Mulla olisi ylimääräinen käyttämätön fuji bjj gi kokoa a4 Helsingissä :P Voisi olla sinulle sopivan kokoinen
A4 koko se pakostikin on jos on 193cm pitkä.
Paljonko muuten tienaa, kun vetää esim alkeiskurssia vapariin tai miksei muuhunki lajiin? Eikös ne myös ole aika tuoreita kamppailijoita, jotka niitä vetää?
Paljonko muuten tienaa, kun vetää esim alkeiskurssia vapariin tai miksei muuhunki lajiin? Eikös ne myös ole aika tuoreita kamppailijoita, jotka niitä vetää?