+kalorit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja genetic
  • Aloitettu Aloitettu

genetic

Banned
Onko +300 kcal yli kulutuksen sopivasti ST-ohjelman kanssa?

Olen 180/62 poika, nopea aineenvaihdunta, ja peruskulutukseni on noin 2700kcal laskurin mukaan.

aamupuuro: 136 kcal
1L maitoa: 630 kcal

kouluruoka: 200 kcal

50g pähkinöitä: 300 kcal
banaani: 100 kcal

kotiruoka: 200 kcal

50g pähkinöitä: 300kcal

~ 3000 kcal / päivä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi maito on vissiin jotain punasta tms, kun tulee noin paljon kaloreita...?
Mun mielestäni sun kyllä kannattas nostaa vähän tota kiinteän ruoan osuutta kokonaiskaloreista...mikä helvetin linnun ruoka-annos sisältää 200kcal, johan sen verran kiskasee yhellä suupalalla. Eli noi koulu-/kotiruoka-annokset johonkin 500 paikkeille ja muutenkin pyrit tasaamaan noita aterioiden energiamääriä...ja pikkasen myös vähennät tota maidon määrää...kokonaiskalorimäärä on varmaan ihan ok...

Toi maito on vissiin jotain punasta tms, kun tulee noin paljon kaloreita...?
Mun mielestäni sun kyllä kannattas nostaa vähän tota kiinteän ruoan osuutta kokonaiskaloreista...mikä helvetin linnun ruoka-annos sisältää 200kcal, johan sen verran kiskasee yhellä suupalalla. Eli noi koulu-/kotiruoka-annokset johonkin 500 paikkeille ja muutenkin pyrit tasaamaan noita aterioiden energiamääriä...ja pikkasen myös vähennät tota maidon määrää...kokonaiskalorimäärä on varmaan ihan ok...

ton ruoan kalorimäärän katoin jostain laskurista kun en osannut arvioida. paska laskuri

No nyt kuule, tuo on niin metikköön ettei tosikaan. 200kcal koulu+kotiruuat, ja loput kalorit pähkinöistä ja jostain hemmetin tujusta maidosta? Eikö tuo jo itsellä särähdä silmään että jotain on pielessä?

Koulu- ja kotiruoka sinne 500-700kcal paikkeille, litra kevytmaitoa on noin 450kcal jos sitä kerran pitää saada lipitellä noin paljon. Kouluruoka nyt kun on niin häilyvä käsite, niin panosta vähintään kunnon kotiruokaan; lihaa, kasviksia ja vaikka tummaa pastaa/perunaa/bataattia. Ja ne hiilarit ei ole pääosissa, vaan se liha.

Suositut

Back
Ylös Bottom