+kalorit puntatessa / massan kasvatus

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mun mielestä on aika typerää tehdä joku "absoluuttinen-totuus" siitä, että lihat ei voi kasvaa dieetillä muuta kuin aloittelijalla. En ole enää aloittelija, mutta silti olen kahden viime dieetin aikana kasvatettua lihasta, tosin en koko kroppaan vaan lähinnä pieniin lihasryhmiin (kuten pohkeet ja hauikset). Voimaa on tullut kuitenkin kokonaisvaltaisesti.

Tästä suurin kiitos menee ammattilaisen tekemälle ruokaohjelmalle. Olen minäkin päätäni seinään hakannut (ja välillä hakkaan vieläkin) noiden dieetti asioiden kanssa ja sekin vaan on sellainen asia mikä pitää vaan oppia tekemällä. Joka dieetin jälkeen on muutaman asian viisaampi. Tarkkaa ruokapäiväkirjaa ja muuta "tilastointia" pitämällä oppii paljon oman kropan toiminnasta. Tosin laihduttelut ei ole tapahtunut missään kireissä rasvoissa, vaan välillä 17-18% --> ~12% ja lopuksi vielä 13% --> 9%. Painonpudotus tahti on ollut noin 1kg/vko.

JaniU sanoi:
Höh... sori pojat, tai siis ISOT MIEHET, olenkohan minä ainut joka ihmettelee mikä teissä on vikana tai mitä ihmettä salilla, tai missä nyt sitten nostelettekaan, teette?? Vai voiko se olla niin että toisilla "mukamas" on tosiaan NIIIIIIN paskat geenit ja kaikki, että mitään ei tapahdu...??

Siis anteeksi, ei ole yhtään tarkoitus keljuilla, mulla ei siihen varmasti ole varaa, mutta ihmettelen vaan niin kovasti.

Ei ku mä oon NIIIIN paska "bodari".. :jahas: :D

Nooh, muistaakseni sulla oli jo ASTM-foorumissa silloin tällöin tuollaisia brainfartteja. Toiset kehittyy enemmän kuin toiset, johtunee itsellä vielä vähän huonoista ruokatottumuksista (=makea elämä) ja palkkarien puutteesta johon teen korjausta para-aikaa. Mutta niinkauan kuin kroppa kehittyy, painot nousee ja koen tän mielekkääksi ilman liian isoja kompromisseja ja hifistelyä, jatkan täysin tyytyväisenä vertailematta itseäni yhdenkään muuhun tulokseen.

PS. Silti, oot kohtuu hyvässä kuosissa, selkeet sivut kun siellä piipahtelin..

Hehhh, kiva kun jotkut muistaa vielä noiltakin ajoilta ;) En muuten ole ASTM:ää lukenut vuosikausiin, enkä minä kai siellä paljon tällä vuosituhannella muutenkaan ole kirjotellut. Mutta sen kyllä tunnustan, että noita "brainfartteja" multa varmaan tulee vieläkin aina silloin tällöin, aiheesta riippumatta :D

Joskin usein näissä on ihan väärinymmärrystäkin, kun on vaikea esittää aina asiat just niinkun tarkottaa, siis että muutkin ymmärtäs mitä tarkottaa ja millä mielellä...

Anyway, olen kyllä vieläkin sitä mieltä, että vaikka mitään standardeja on turha alkaa keksimään, niin heittäsin että noin "normaaleilla" (siis ei mitään +150kg keijuja) miehillä jotka jonniinverran kuitenkin painojakin nostelee, pitäisi se omapaino mennä penkistä. Tämä siis vain miten minä olen asian nähnyt ja kokenut, en ole tehnyt tutkimusta eikä ole mitään hurjan isoa otantaa "normaaleista miehistä", jotka käy salilla. Ehkä tämä nyt sitten on väärä olettamus, viisaammat voi vaikka vähän valaista miksi näin ei ole ja miksi asiaa ei edes kannata ihmetellä...

Anyway, minua nyt ei painot niin kummoisesti ole koskaan kiinnostaneet, että ei niistä kannata ottaa stressiä vaan tosiaan nostella ja tehdä hommaa niinkun itsestä hyvältä tuntuu ja sitä silmällä pitäen mitä hommasta haluaa jne...

Ja vielä kerran, tarkoitus ei ollut eikä ole vidduilla. Minä harvemmin ventovieraille ainenkaan tarkoituksella keljuilen (kavereille kyllä ihan prkleesti :)). Tämä oli ihan vain minun omaa "ihmettelyä", mutta jostain syystä puin asian ehkä hieman epäasialliseen muotoon.

JaniU sanoi:
Hehhh, kiva kun jotkut muistaa vielä noiltakin ajoilta ;) En muuten ole ASTM:ää lukenut vuosikausiin,

miehillä jotka jonniinverran kuitenkin painojakin nostelee, pitäisi se omapaino mennä penkistä.

Ja vielä kerran, tarkoitus ei ollut eikä ole vidduilla. Minä harvemmin ventovieraille ainenkaan tarkoituksella keljuilen (kavereille kyllä ihan prkleesti :)). Tämä oli ihan vain minun omaa "ihmettelyä", mutta jostain syystä puin asian ehkä hieman epäasialliseen muotoon.

Heh, olisikohan se ollut 2002 kun lopetin kans hifistelyn ja sinne postailun...

Nojoo, olihan tuo aika provosoivaa tekstiä, mutta toisaalta olet oikeassa.. Kyllähän tuo omapaino on usein penkin mittari. Itse en siitä ole ressiä ottanut, vaan niinkuin sanoin, selkätreeni motivoi nyt eniten kun 7kk jälkeen mavessa 110kg maksimiykkösen sijaan nousi 130kg:lla 10 + 11, joten aion vielä 135kg vetää 2 x 10 tän kuun aikana. Ei vielä mitään räjähdysmäisiä kaappivoimia, mutta kova on yritys.. :) Penkki tulee joskus kyllä perässä..

Mutta niinkuin joku sanoi ASTM:llä usein, "noniin pojat, nyt laitetaan pissakepit vastakkain sovinnon merkiksi".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom