Kalorit hyökkää!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elikkä olen ollut jotain 2 viikkoa jo laihiksella ja hyvin on menny. Mutta joinain päivinä, kuten viikonloppuisin, tulee herättyä myöhempään. kun syön, syön vattani täyteen ja katson kalorit. mutta sitten huomaan, että kello on jo 20 ja kaloreita pitäisi hankkia vielä 500 ja maha on jo täynnä eikä jaksaisi syödä enää, mitä teen? annako joskus olla vaikka sen 1000 miinuksella tai jotain, vai vedänkö ruokaa tasaseen tahtiin jotta kalorit tulee täyteen? jelppiä kiitos :D

No ei kai se haittaa jos käy välillä vähän enemmän miinuksen puolella, mutta nopeasti kaloreita saa vaikka rypsärillä.. eikä täytä paljoa! :D

Edit: No erkjetterhän sen tossa jo tokas..

mihin sitä rypsiöljyä pitäis sitten pistää? ja jos esim. paistaa kanamunan rypsiöljyssä, niin eihän kananmunaa saa syödä kuin maks. 1 päivässä?

KSENA sanoi:
mihin sitä rypsiöljyä pitäis sitten pistää? ja jos esim. paistaa kanamunan rypsiöljyssä, niin eihän kananmunaa saa syödä kuin maks. 1 päivässä?

1) Ruokalusikkaan -> suuhun. Vaihtoehtoisesti sekoitat ruokiin.
2) 1 kananmuna päivässä on paskapuhetta. Itse syön atm 2-4. (En suosittele jos sinulla on korkea kolesteroli, minulla ei ole ja olen terve, joten voin huoletta syödä kananmunia) Sitäpaitsi, eikö se ole todettu, että kananmunissa oleva kolesteroli ei ole sitä pahinta laatua, ja että se ei aiheuta komplikaatioita? Näin olen monelta taholta kuullut. Joku todistanee minut vääräksi, jos näin on :p

valkuaisessa ei kolestorolia tainnut olla?
tosin ei siinä kauheasti kaloreitakaan ole:(

KSENA sanoi:

No, ainoa syy mikset saisi syödä kananmunia miten paljon lystää on se, jos sinulla on taipumusta korkealle kolesterolille. Kananmunissahan on suhteessa muihin ruokiin todellakin ihan mukavasti sitä kolesterolia, mutta todellisuudessa siitä kuitenkin imeytyy vain murto-osa.
Valkuainen on todellakin hyvä proteiinilähde dieetillä, mutta kaloreita ei sitten tule oikein lainkaan:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pistä se rypsäri vaikka rahkan tai raejuuston joukkoon, tai mitä ikinä illalla syötkin. Ja voihan sen opetella syömään suoraan lusikallakin ja jotain muuta safkaa sitten päälle.

ite laitan mansikan makusen musle+ joukkoon ja pistän vielä maitoa ja muutaman valkuaisen ja ai jai et on hyvvää:)

Illalla kun ei viitsi niitä hiilareitä ottaa niin vettä lasiin ja öljyt sinne ja silmät kii ja kurkusta alas

Kuinkas suuri makuero on normi rypsärillä ja jollain kylmäpuristetulla extra-virgin öljyllä? Ainakin toi jälkimmäinen maistuu saatanan pahalle :D että oisko toi tavallinen yhtään maukkaampaa? Lusikalla kyllä kiskon ja metukkaa ja raejuustoo perään niin kyllä toi extra-virgin uppoaa. Mutta ei kyllä tulisi mieleenkään pistää rahkan joukkoon.:urjo:

saecci sanoi:
Kuinkas suuri makuero on normi rypsärillä ja jollain kylmäpuristetulla extra-virgin öljyllä? Ainakin toi jälkimmäinen maistuu saatanan pahalle :D että oisko toi tavallinen yhtään maukkaampaa? Lusikalla kyllä kiskon ja metukkaa ja raejuustoo perään niin kyllä toi extra-virgin uppoaa. Mutta ei kyllä tulisi mieleenkään pistää rahkan joukkoon.:urjo:

maistappa camelina öljyä, sen jälkeen kaikki muu on naminamia.

Back
Ylös Bottom