Kalorimääränne päivässä

Paljonko äijät syö päivässä?
Minä syön n.2500 kaloria, ja se on ilmeisesti liian vähän minullekin.
Ajattelin nostaa sitä n.3000 kaloriin.

Energiat jakautuu:
hiilireita n. 35-40%
protskua n. 35-40%
rasvaa n. 25-30%
Nyt vaan listaamaan omat kalorimäärät.

näitä tosin oli jo ruokailu 24h-treadissa, mutta jos nyt usemmat suostuisivat kertomaan.

Edit: ja mitat(ainakin paino) ois tietysti mukava tietää samalla niin olisi enemmän hyötyä noista kaloritiedoista.
mulla siis 180cm ja 75kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi kalorien tarve on aika yksillöllistä, riippuu aineenvaihdunnasta.

Sun tapauksessa 3000 on melko varmasti parempi kuin 2500, mielummin syö vähän liikaa ylimääräisiä kaloreita ihan varmuuden vuoks, ettei vahingossakaan menis koko ajan miinuskaloreilla.

Anteeksi vaan näin alkuun kun kaivoin tämän threadin, vaikkei kummempaa asiaa olekaan.

Eikös jossain wrangen kuvastossa ollu että 100kg painava tarvis 2400 kaloria.
Mitä enemmän syöt sitä enemmän tulee massaa.:thumbs:

100kg painava tarvis 2400kaloria? Hmm.. kenties perusaineenvaihdunta tuon verran, vaikka kuulostaa silti vähältä. 100kg lihasta omaava ukko saa kyllä syödä varmastikin päälle 4000kcal että pysyy plussalla.

Minä tällä hetkellä 186 / 80kg ja syön tollasta reilua 3000kcal päivässä, 3000 - 3500kcal. Mulla tuo menee selkeästi, yli 3000kcal kaikki tuntuu kasvattavan ja alle sen taas tiputtaa painoa ja kiristyy. En ole kulutustani mitenkään tarkemmin laskenut, mutta tuo vaan tuntuu olevan se maaginen raja, joten siinähän se. Parhaani mukaan yritän syödä, mutta yli 3500kcal tekee kyllä jo tiukkaa kun yrittää samalla syödä järkevästi ja säännöllisesti.

Tänään olen ollut megabulkilla ja syönyt >10000kcal.
Äsken kävin syömässä perhepitsan ja 0,75l kokista, tunnin päästä siitä join puoli litraa olutta, tunti siitä söin kaksi kerroshampurilaista, puoli litraa pirtelöä ja puoli litraa kokista. Nyt on maha niin perkeleen täynnä, että liikkuminen koskee mahalaukkuun. Autosta noustessa tuntui, että maha repesi.

Originally posted by Force
Äsken kävin syömässä perhepitsan ja 0,75l kokista, tunnin päästä siitä join puoli litraa olutta, tunti siitä söin kaksi kerroshampurilaista, puoli litraa pirtelöä ja puoli litraa kokista. Nyt on maha niin perkeleen täynnä, että liikkuminen koskee mahalaukkuun. Autosta noustessa tuntui, että maha repesi.

Way to go!

Jeh! :thumbs:

Maitorahkat ja kauraryynit sivuun, big macia poskeen. :lol2:

Tällä hetkellä about 4000-5000kcal päivässä.

Enpä ole koskaan taas kummemmin miettinyt mitä kaikkia ravinteita tulee vedettyä luukusta alas, mutta kalorimäärä kulkee siellä ~1500-2500 kCal / päivä. Tyttöystävä vaan joskus laski keskimääräisen kulutukseni 2500:ksi, joten vetelen vähän sen alle, että vois vielä tulla vähän pienemmäksi ja kauniimmaksi. :P

Originally posted by Force

Onks tää nyt sit se "tosimiehen" ruokavalio?? :D :D

Originally posted by d0n
Tällä hetkellä bulkilla 4500-5500.

+/- 5000kcal ? :thumbs:

Voitko laittaa tonne mitä kaikkea tohon määrään sisältyy?
Itellä tollaset +/-4000kcal ja syöminen on jo niin helvetin moisen työn ja tuskan takana.

1500-1900 on tekemistä ku meinaa hengissä kestää, treenata, menettää mahdollisimman vähän lihasta ja tehdä niin maan vitusti aerobista.. Huomenna tankkaus 3200 kaloria pelkkiä puhtaita hiilareita, muuten suhteet pr40/hh50/r10

Suositut

Back
Ylös Bottom