Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuolla mfp:ssä paljonkin valmista aineistoa näin perus suomibodarisafkaajalle? (löytyy siis haulla luotettavia tietoja)
Eikö toi sulamo ole maksullinen?
Niin ja niitä pystyy lisään, ainakin kalorilaskurin puolella. Tuskimpa sinä tai itse en ainakaan normi arjessa ihan hirveän montaa tuotetta loppujen lopuksi käytä.Jep. Tuli tuonne ostettua aikaa kun Kalorilaskurista meni umpeen. Pitänee tuota MFP kokeilla joskus kunhan on maksettu käyttöaika taas umpeutumassa. Ihan näppärä tuo Sulamokin, toki ainahan voisi olla tietokannassa enemmän safkoja, mutta pystyyhän noita soveltamaan.
Niin ja niitä pystyy lisään, ainakin kalorilaskurin puolella. Tuskimpa sinä tai itse en ainakaan normi arjessa ihan hirveän montaa tuotetta loppujen lopuksi käytä.
Itse huomasin että Asetukset> Muokkaan omalla vastuulla on jutun juju eli sun pitää laittaa sinne lisää infoa itsestäsi. Sinne voit asettaa myös ketoosidieetin.Mitä pidätte tuosta sulamon tavoitepainosta? Asetin itselleni 4.6kg tavoitteeksi nostaa painoa ja kalorimäärät ovat kyllä mielestäni melko korkeat. Millaisella ajalla sulamo laskee että tuon painon pitäisi nousta? Tarkoituksena nyt ei kuitenkaan ole tuota kaikkea läskinä vyötärölle saada. Punttia teen yleensä 3-4 kertaa viikossa.