Kalorilaskuri muuttuu Sulamoksi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tuolla mfp:ssä paljonkin valmista aineistoa näin perus suomibodarisafkaajalle? (löytyy siis haulla luotettavia tietoja)

Onko tuolla mfp:ssä paljonkin valmista aineistoa näin perus suomibodarisafkaajalle? (löytyy siis haulla luotettavia tietoja)

Ei oo kuukauden aikana tullut vastaan vissiin mitään, mitä sieltä ei löytyisi. Ja kaiken pystyy myös lisäämään itse, jos ravintoarvot jne ei täsmää. Lisäksi voi laittaa tuonne omat reseptit ja määritellä niille annoskoot, kätevää jos tekee ison satsin safkaa kerralla ja syö useamman päivän samaa.

Tuo Sulamo on ihan helvetin hyvä, nyt kun on tottunut käyttämään. Alussa itsellä oli aivan JÄÄTÄVÄÄ muutosvastarintaa ja lähes itkupotkuraivarit vedin, kun kuulin että se vanha kalorilaskuri tulee ajan kanssa jäämään pois. Mutta nyt kun on päässyt kunnolla ajamaan sisään tuon Sulamon, niin ka on se vaan perhanan kätevä. Kätevää kun se näyttää automaattisesti makrot/kalorit tietylle ruoka-aineelle kun se on korostettuna ja syötät vaan grammamäärää siihen. Ei tarvitse välillä aina painaa ok ja sitten tarkastaa paljonko siinä on kaloreita kyseisessä grammamäärässä vaan se päivittää sitä ravintosisältöä siihen automaattisesti sitä mukaa kun grammamäärää vaihtelee. On kätevä siten hakea se oikea haluttu grammamäärä ja saada kalorit kohdilleen ilman turhaa välppäämistä.

Sama toiminto mfp:ssäkin, että muuttaa grammoja niin muuttuu makrot. Eikö toi sulamo ole maksullinen?

Eikö toi sulamo ole maksullinen?

Jep. Tuli tuonne ostettua aikaa kun Kalorilaskurista meni umpeen. Pitänee tuota MFP kokeilla joskus kunhan on maksettu käyttöaika taas umpeutumassa. Ihan näppärä tuo Sulamokin, toki ainahan voisi olla tietokannassa enemmän safkoja, mutta pystyyhän noita soveltamaan.

Sulamossa välillä tuntuu, että haku ei toimisi kunnolla. Ensin etsii jotain tuotetta ja kun sitä ei löydy, niin alkaa lisätä sen tuoteen tietoja sinne. Mutta sitten se ilmoittaa, että se tuote on kuin onkin siellä tietokannassa.

Jep. Tuli tuonne ostettua aikaa kun Kalorilaskurista meni umpeen. Pitänee tuota MFP kokeilla joskus kunhan on maksettu käyttöaika taas umpeutumassa. Ihan näppärä tuo Sulamokin, toki ainahan voisi olla tietokannassa enemmän safkoja, mutta pystyyhän noita soveltamaan.
Niin ja niitä pystyy lisään, ainakin kalorilaskurin puolella. Tuskimpa sinä tai itse en ainakaan normi arjessa ihan hirveän montaa tuotetta loppujen lopuksi käytä.

Niin ja niitä pystyy lisään, ainakin kalorilaskurin puolella. Tuskimpa sinä tai itse en ainakaan normi arjessa ihan hirveän montaa tuotetta loppujen lopuksi käytä.

Joo se on ihan totta. Ja kyllä jokaiselle tuotteelle löytyy yleensä eri merkiltä riittävän vastaava tuote jota voi käyttää kun ei tässä taviksena nyt niin piirun tarkasti mennä.

IMO tuo sulamo on kyllä täysin sen muutaman pennin arvoinen, mitä siitä maksaa täytyy. Toimivuus ja ominaisuudet kehittynyt siitä, kun oli vaan kalorilaskuri.fi

Mitä pidätte tuosta sulamon tavoitepainosta? Asetin itselleni 4.6kg tavoitteeksi nostaa painoa ja kalorimäärät ovat kyllä mielestäni melko korkeat. Millaisella ajalla sulamo laskee että tuon painon pitäisi nousta? Tarkoituksena nyt ei kuitenkaan ole tuota kaikkea läskinä vyötärölle saada. Punttia teen yleensä 3-4 kertaa viikossa.

Kohta 2 viikkoa täys tota sulamoa, vanhaa kalorilaskuri.fi:tä käytin aina ennen. Mulle ainakin toimii hyvin, sekä koneella että kännykällä.

Mitä pidätte tuosta sulamon tavoitepainosta? Asetin itselleni 4.6kg tavoitteeksi nostaa painoa ja kalorimäärät ovat kyllä mielestäni melko korkeat. Millaisella ajalla sulamo laskee että tuon painon pitäisi nousta? Tarkoituksena nyt ei kuitenkaan ole tuota kaikkea läskinä vyötärölle saada. Punttia teen yleensä 3-4 kertaa viikossa.
Itse huomasin että Asetukset> Muokkaan omalla vastuulla on jutun juju eli sun pitää laittaa sinne lisää infoa itsestäsi. Sinne voit asettaa myös ketoosidieetin.
Tuo ohjeistus minkä sait, on se jokamiehen ohjeistus. Tehty ilmeisesti niille jotka tekee kevyitä töitä ja liikkuvat hyvin kohtuullisesti vapaa-aikana.

Ärsyttää kun ei näe mikroravinteita (kalium, vitamiinit) kuten ennen. Sen lisäksi ärsyttää, että haku on todella paska, ja juuri kuten joku sanoi että sitten kun lisäät tuotteen, niin siellä on 5 muutakin samalla nimellä, mutta ei näy haussa. Itse käyttöliittymä muuten ihan ok, mutta en kyllä näe merkittävästi parempia asioita vanhempaan versioon.

Big Evil: totta! Ylläpitäjän olisi syytä siivota välillä ruoka-aineiden listauksia. Esim. sama suklaa jonka nimi on pakkauksessa englanniksi Dark chocolate, niin eikös joku olekin kirjannut sen suomeksi Tumma suklaa....

Mietin tässä tuota liikuntaa, että merkkaatteko aikaan myös venyttelyt? Mulla menee about 15min alkulämpöihin ennen kuin laitan rautaa kehiin ja kulutuksen kannalta aika merkittävä ero sulamossa jättääkö venyttelyn pois laskuista vai ei. Eli siis onko tuossa treenissä nyt siis ajateltu VAIN treeniä vai treeniä johon kuuluu jonkinmoiset alkulämmöt?

Suositut

Back
Ylös Bottom