kaloreista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapani_
  • Aloitettu Aloitettu

tapani_

Banned
Ikä
36
oon saanu sellaisen käsityksen että ihmien tulis saada normaalisti n. 2000kcal ? en ole tosiaankaan varma.. mutta nyt asiaan kattelin tossa noita esim tuoremehun kalori määriä.. 1dl = 90kcal ??
sehän tekis litraa kohden jo 900kcal.. ja melkeen puolet päivän kaloreista.. onko sillä merkitystä mistä kalorit kertyvät ? elikkä onko sama jos otan 900kcal mehusta kun esim makkarasta ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuossa mehussa kaikki on hiilihydraatteja, kun taas päivän kalorien tulisi jakautua sopivassa suhteessa proteiinien, hiilihydraattien ja rasvojen kesken. tokihan voit juoda mehua, popsia raejuustoa ja litkiä öljyä, niin että tulee se 2000cal täyteen hyvällä makrojakaumalla, mutta ei se ole kovin kannattavaa :P

Heilautampas tämän kysymyksen tänne, kun haulla en oikeen muutakaan järkevää löytänyt minne olisi voinut laittaa. Punttimimmien alueelle ku ei saa hyökätä :D Mulle ku on aina tuottanu vaikeuksia laskee se, että mitä syön ja miten paljon. Miten se nyt menikään p/hh/r eikö totta? Niin ajattelin kysyä, että http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/index.pl?language_id=1 onko tuo virtuaaliravintola läheskään oikeessa noissa arvoissa mitä se antaa millekin ruualle? Jos joku viisaampi todella tietää, kun itse olen todellakin alussa näissä asioissa missä tarkkaillaan noita ravintoarvoja :worship:

Entä jos normaalilla ruualla saan päivässä noin 2000 kcal, ja 2400kcal on se tarvittava ja siihen lihaksen kasvatukseen vaadittavat + 300-500 tekee noi 3000kcal.

Saanko ottaa tuon vajaat 1000 kcal sokerin avulla? (Ja osan vaikka rypsiöljyllä.)

Tässä kropassa on varaa läskille ainakin 5-10 kiloa, joten sen haittapuolen voi unohtaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom