Kaloreista

Mulla ois sellainen kysymys että kun nyt kesällä en käy salilla ja en tee paljon muutakaan niin mikä on teidän mielestänne paras kalorimäärä minulle nyt? Eli tarkoituksena olis se, etten laihdu tai lihoan, eli pysyn samanlaisena?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos et mitään tee niin et pysy samanlaisena kun nyt vaikka miten syöt, olettaen että omistat jonkun verran lihaksia? Saako kysyä miksi ihmeessä kesätauko? Ja muutenkin helvetin helppo sanoa yhtään mitään koska ei tiedä susta mitään muuta kun ton mitä kerroit. Ei edes hajua sukupuolesta :lol2: tai painosta, iästä, ei siis mitään tietoo mistään :david:

Tylerd sanoi:
No jos et mitään tee niin et pysy samanlaisena kun nyt vaikka miten syöt, olettaen että omistat jonkun verran lihaksia? Saako kysyä miksi ihmeessä kesätauko? Ja muutenkin helvetin helppo sanoa yhtään mitään koska ei tiedä susta mitään muuta kun ton mitä kerroit. Ei edes hajua sukupuolesta :lol2: tai painosta, iästä, ei siis mitään tietoo mistään :david:
Jätkä olen ja 19 vuotias, ikä on 18 ja paino 85.

miksi ihmeessä et treenaa kesällä .... kannattaa nyt edes pientä ylläpitävää/pieneen kehitykseen tähtävää treeniä tehdä...

Yhdyn edellisiin ihmettelijöihin, kesällä on parasta aikaa treenata ja varsinkin jos on lomaa niin on runsaasti aikaakin reenailla. Ja silti voi käydä terassillakin jos siltä tuntuu, mutta ei missään tapauksessa kannata mitään pitkää reenitaukoa pitää. Vaihtaa vaikkapa sitten 2-3 jakoseen jos ei muka ehdä normaalisti salilla käymään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom