Kaloreista, päivittäinen tarve yms

Paljonko pitäisi ruuassa olla kaloreita päivässä 63 kiloisella kukkakepillä? :)

Entä jos haluasin lihoa tuonne 70kg, ei haittaa vaikka läskiä niin kuinka paljon pitäisi saada kaloreita päivässä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä onnistuin näillä 3500-4500 kcal..

Paino nyt 70kg ja keväällä 62. pituus 170.
Varmaan kyllä aika paljon tapauskohtaista..

On todellakin tapauskohtaista, itselle riittää 3000 kaloria hyvin, 3500kcal lihottaa jo liikaa ja liian nopeasti. Tällä hetkellä paino 85 kiloa... yks kaveri joka painaa n. 75cm ja on mua melkeen 10cm pidempi, syö päivässä varmaan 5000 kaloria ja sen paino nousee todella hitaasti.

Originally posted by AutoScum
yks kaveri joka painaa n. 75cm ja on mua melkeen 10cm pidempi, syö päivässä varmaan 5000 kaloria ja sen paino nousee todella hitaasti.

PAINAAKS SE KOHTA JO METRIN!? :lol1:

(AIJAIJAI!!! kun ihan munaan sattuu tää pilkun poraaminen! :lol1: )

Originally posted by rintafile

PAINAAKS SE KOHTA JO METRIN!? :lol1:

(AIJAIJAI!!! kun ihan munaan sattuu tää pilkun poraaminen! :lol1: )

MUAHHAHAHHAAAAA, saahan makkaraakin metritavarana ja kiloittain, eli mennään ostamaan makkaraa kilometri :hmmm:

Tietysti kalorin tarve kasvaa sitä myötä, mitä enemmän kulutat sitä! mutta, jos bulkata haluu niin eikun Wintikan ohjeilla syömään! :p syö enemmän kuin kulutat = paino nousee. ei se sen vaikeampaa ole...:)

Hei porattaisko niitä pilluja, eikun siis pilkkuja muualla! :hmmm:

Oliko sillä mitään väliä hankkiiko kalorit pelkästään rasvasta/hiilihydrateista vai proteiineista? :evil: Tai olihan sillä mutta missä suhteissa noiden kannattaisi olla? Niin muuten kumpi on parempi tyydytetty rasvahappo vai tyydyttämätön?

Originally posted by Svetlana
Oliko sillä mitään väliä hankkiiko kalorit pelkästään rasvasta/hiilihydrateista vai proteiineista? :evil:

Uutta lihasta et saa pelkällä rasvalla ja hiilarilla :)
Itsellä on suunnilleen 55-25-20 jako. Dieetin vedän yleensä 50-40-10 jaolla (huom. dieetattu kerran, noin kolme kiloa, tiedän siis mistä puhun).

Kertatyydyttämättömät ja monityydyttämättömät (vaikeita sanoja...) ovat parhaita.

Itse lähtisin kyllä siitä liikenteeseen että laskisin kalorimäärän viikonajalta mitä juuri nyt syö, ja jakaa sen seitsemälle päivällä jolloin saa päivittäisen keskiarvon. Sitten tekee ruokaohjelman ja lisää pikkuhiljaa kaloreita ruokavalioon. Kannattaa pyrkiä syömään normaaliruokaa ylimääräisiä rasvoja välttäen, pitäen kumminkin sen yhden herkittelupäivän viikossa. Ellei nyt tarkoitus ole saada paljon ylimääräistä rasvaa niin sitten voi syödä mitä vaan ja milloin haluaa :D

Kannataa ottaa proteeini + malto juomia muun ruuan lisäksi niin saat päivittäisetkalorit nousemaan helposti.

Originally posted by Superman77
Itse lähtisin kyllä siitä liikenteeseen että laskisin kalorimäärän viikonajalta mitä juuri nyt syö, ja jakaa sen seitsemälle päivällä

Miten laskette ne kalorit niin tarkasti?:confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom