Kaloreiden hyödyntäminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja luumu
  • Aloitettu Aloitettu
A Kuinka paljon kaloreita voi hyödyntää kerralla oikein eli ei läskiksi niin rajusti? Onko joku summittainen arvio painon mukaan? Jos raja on esim. 70 kiloisella n. 500kcal ja aikoo syödä klo 17 jälkeen 900 kcal edestä niin kannattaa jakaa 700kcal ruoan ja 200kcal iltapalan sijaan 500-400? Tärkeäähän tämä on erityisesti, jos kiristelee läskejä pois.

B Jos aikoo jokatapauksessa syödä viikon aikana esim. makeisia ikään kuin ylimääräisenä 3000kcalin edestä niin onko läskin välttämiseksi parempi syödä ne kerralla (jolloin oletuksena olisi tässä, että merkittävä osa ei ns. tartu läskiksi vaan menee "läpi" kehosta kun satsi on kerralla niin suuri) vai useassa osassa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tämä onkin hyvä kysymys. olen itse kuullut 500kcal olevan joku yleispätevä määrä, mutta järkikin sen sanoo että ei niin voi olla. luulisin että riippuu ruoasta, joku liharuoka sulaa hitaasti ja näin ollen voi ilmeisesti vetää paljonkin kerralla , mikä sitten vapautuu hitaasti ravinnoksi.

kysymyksiisi en osaa vastata suoraan, mutta tuli asiaa sivuava jännä "tutkimustulos" mieleen. oli tapana käydä aina tilipäivän jälkeen raxissa vetämässä napa täyteen ja aina tuli vähän rasvaa tästä. no, jostakin saatiin idis että ollaankin raxin mätön jälkeen (3000-4000kcal kerralla karkea arvio, yli 20 viipaleetta) 24h syömättä kun ei ollut oikein nälkäkään. tätä kokeili 3 tyyppiä monta kertaa ja kaikilla tulos oli sama, lihasmassa pysyi (paino säilyi samana) ja läskiä (luultavasti) lähti, koska vyötärö pieneni.

kerta-annokseen kaloreissa itse sanoisin että jaa niin paljon kun pystyt, niin pieniin osiin kun mahdollista, niin ei ainakaan pitäisi mennä pieleen. tästä kuulisin mielelläni myös lisää mielipiteitä/tietoa/omakohtaista kokemusta, jos jollain on

Suositut

Back
Ylös Bottom