Kalja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kallo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
Kesä tulee kohisten ja kaljahammasta kolottaa. Jostain olen kuullut, että kalja olisi suht hyvä palautusjuoma. Takoitan yhtä tai kahta pulloa. Ei enempää.
Olisi mukava siemaista vähän olutta rannalla treenien jälkeen ja mietin, että onko siitä jopa hyötyä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se joskus oli täällä esillä... vitsinä. Olut EI ole hyvä palautusjuoma, jos tarvii kertoa miksi, kysy muilta, mä olen liian väsyny... Sori.

hohhoi! :p Tuonkun totta olisikin... Treenin jälkeen (ainakaan heti) ei "saisi" mennä sidukalle ym.. sinänsä oma asia se kaikille, mutta alkoholi ei ainakaan auta palautumista... Mutta kesä tulee ja terassit aukeaa...tuleehan niitä tilanteita :cool:

No eipä ole kalja palautusjuoma ei! Saahan siitä toki kaloreita, mutta tuo alkoholi vähentää kropan nesteitä. Elikkä se siitä hyödystä! Juo vain mielummin oikeaa palautusjuomaa siellä rannalla..

Oluella on surkea vaikutus palautumiseen, mutta katsokaa mitä tekee voimanostajatkin kesällä!!! Olutta putoo ja rauta nousee joten antaa palaa pojat, ei se elämä lopu pariin biisoniin!

+Älkää ota joka päivä, koska muuten siitä menee hohto!

Originally posted by Wanger
Oluella on surkea vaikutus palautumiseen, mutta katsokaa mitä tekee voimanostajatkin kesällä!!! Olutta putoo ja rauta nousee...

Mikähän meitä oikein vaivaa kun tunnutaan kaikki olevan enemmän tai vähemmän juoppoja? voisin nimetä muutamankin maajoukkue-tasolta...:D

Valitettavasti tuo terassikausi lähestyy ja halu litkiä treenin jälkeen muutama palautusjuoma kasvaa. :D
Tätä halua ei yhtään helpota se, että baari sijaitsee samassa kerroksessa salin kanssa (3m salin ovesta) ja se että alakerrassa on erillinen terassi, jonka läpi joutuu aina poistuessa kulkemaan.

Rattoisia hetkiä odotettavissa ilmojen lämmitessä. :cool:

Keskarissa on 100g 34kcal joista 0,3g prot ja 1,5g hiilareita joten suurin osa eli 26,8kcal energiasta tulee alkoholista. Eli jos haluaisit sellasen normaali palautusjuoman verran hiilareita bissestä esim 90g pitäis sitä litkiä sellaset 6litraa...

Tuosta oluesta oli silloin puhetta että siitä saattais olla jotain hyötyä kun se rentouttaa jne, mutta ei sillä tietenkään voi palautusjuomaa korvata :D eri asia

Kossu se palautusjuoma on..

Ei kai se muutama bisse silloin tällöin pahaksi oo, kunhan ette tee niinkuin minä, ja jää piiiiitkälle "palautusjuomalle"... Muutaman kerran oon nyt erehtynyt patiolle treenin jälkeen, ja lopputulos on aina sama: Vitun päissään, lompakko tyhjä, klo 4.30 aamulla raplataan avaimenreikää....mutta mitäpä sitä ei pil....naisten eteen tekis:D

Kuten Iso Arska sanoi reenien jälkeisestä ravinnosta: " Kokonainen kana kerralla ja olutta päälle!" :D

Nyt kun on grillauskausi alkanut,niin kyllähän hyvä illallinen on 500-700g porsasta ja litra kaljaa.Suosittelen grillaukseen näitä Ridderheimsin grillaus/marinointi kastikkeita(jotkut ovat kyllä niin V..vahvoja,että kyllä yöllä närästää),no aamulla tyhjään mahaan 10 Colostrum kapselia,niin taas kulkee..

KALJA ON HYVÄÄ :)

Originally posted by Petkele

Mikähän meitä oikein vaivaa kun tunnutaan kaikki olevan enemmän tai vähemmän juoppoja? voisin nimetä muutamankin maajoukkue-tasolta...:D

Rankka työ ja rankat huvit kuten joku sanoi tossa vknloppuna! Ja se pitää paikkansa!

Olut , on jumalten juoma.

carlsberg.jpg

Palautuksesta!

Kossu se palautusjuoma on..
Heh tosta tulikin mieleen eräs veto sarjassa "tyhmä kun olen" Kun menin ja löin äijän kanssa vetoa hetken mielijohteesta aamupalasta, että taittuuko meikäläiseltä seuraava tukholman maraton. Joo tarmokkaastihan se panta päässä kunniakkaasti ravattiin läpi. Prkl hävisin kyllä sille käppyrälle pari minsaa. Ja maaliin sitte päästyäni äijä sano että hyvinhän se meni ja että maistusko palauttavat (Näyttäen 0,7 konsu pulloo)

Sanoin heti että toi ny varmaan tyhmintä mitä tähän väliin vois tehdä, mutta kuhan hoidan hiilarivarastoja vähän täyteen ni mikäs siinä. Lähin sitte tarmokkaasti kohti ruokavaunuja ja ehdin sitte siinä YHEN banaanin imasta ennenku sanoin "joo, eiköhän alotella"

No nehän tais viimeset sanat sitte ollakki ennenku heräsin seuraavana päivänä oman sängyn vierestä? pöytälaatikko pikkasen puklauksen jäljiltä, ja ihan oudot kuteet päällä. Tosiaan eipä muistikuvaa miten olin kämpille tullu/päässy ja eipä oo ikinä tullu noin sekasin oltuakaan.

Äijä tokas aamulla "Kyllä taas sai suakin hävetä silmät päästä"

Sen jälkeen oon ihan pysytelly noissa malto/protsku henkisissä palautusjuomissa:D .

Kuvitellaanpas teoreettinen tilanne jossa henkilö x tietää lähtevänsä kaatamaan reenipäivän iltana (tilanteella ei ole mitään tekemistä esim. näiden rallitouhujen kanssa...:rolleyes: ) Onko tässä kuvitteellisessa tilanteessa parempi:

a) reenata täysillä ja sen jälkeen lähteä vetämään
vai
b) suosiolla skipata reeni

A vaihtoehto vähentää morkkista. Ja kyllä ne tulokset nousee vaikka olutta nappaileekin(1-2 krt vko), kunhan ei kohmelossa mene kyykkäämään efen voimalla(saattaa ottaa sydämestä). Pernod-cola on palautusjuomien kunkku.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom