Kalenterikuvaus muutaman päivän päästä, mitä tehdä?

Juu, elikkäs on yhen proggiksen kalenterikuvaukset kuluvan viikon sunnuntaina, ja nyt kysyisinkin viime hetken vinkkejä...Eli kannataako lauantaina juoda vettä hirveet määrät vai olla juomatta, nopeita hiilareita tankata yms?

Eli minä saan olla luineni kuvassa pärrän kanssa yläosattomissa, ja ajattelin että jos noilla neste/ravintokikkailuilla sais ittensä näyttämään pikkasen paremmalta. Mitat on tällä hetkellä 183/86. Antakaas asiantuntijat vinkkiä.. :dance2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nyt oikeen ole asiantuntija näissä hommissa, mutta varsinkin omien kokemuksien mukaan hiilarin pois jättäminen(vähentäminen lähinnä kyseessä) poistaa kropasta sen "pöhön", eli antaa tiukemman kuvan.

Suola pois ja reippaasti vettä. Tankkailla voi tänään riisillä. Kuivaa valkoviiniä pullo edellisenä päivänä ja oot sit juomatta niin kai tota vähä paremmat kuvat saa.

Mulla toimii en tiä sulla :D

juo vettä ihan vitusti äläkä syö hiilareita täs viikolla.. sit edellisenä päivänä lopetat vedenjuonnin ja syöt hiilaria päälle..

Suola pois ja reippaasti vettä. Tankkailla voi tänään riisillä. Kuivaa valkoviiniä pullo edellisenä päivänä ja oot sit juomatta niin kai tota vähä paremmat kuvat saa.

Mulla toimii en tiä sulla :D

Siis häh, eka kerätään nestettä ja sit otetaan se pois(+-0), mikä ihmeen järki täsäkin taas mahtaa olla...

Siis häh, eka kerätään nestettä ja sit otetaan se pois(+-0), mikä ihmeen järki täsäkin taas mahtaa olla...
olisko ollu jotenki niin että ku ruvetaan juomaan hirveesti vettä ni kroppa alkaa käyttäytyä sillä tavalla että sitä vettä pitää olla koko ajan poistamassa kehosta koska sitä on niin paljon ja sit ku se lopetetaan ni kroppa edelleen jää siihen veden huuhtelu tilaan ja näin saadaan pelkistettynä aikaan se "kuiva" look. Mutta toi nyt on vaan suunta periaatteessa miten se toimii, tossa linkissä ylempänä tais olla vähän yksityiskohtasemmin tästä asiasta, mikään asiantuntija minä en ole.

tolla tavalla se toimii, ja sit ku ollaan ilman hiilareita ni lähtee neki vedet pois. Ja sit ku alat taas syömään hiilareita ja oot ilman vettä ni kropan on pakko repiä vettä lihaksiin syödyn hiilarin takia ja ainut paikka tällöin on se vesi sieltä ihon ja lihaksen välistä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom