Kajaanin pakkislaisia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janpa
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ei kannata supitella, mä näyttäydyn kyseisellä salilla muutaman kerran vuodessa viikon-parin viikon jaksoissa, ja yleensä siellä on joku mummojen jumppa menossa, kun sinne ilmaannun. Mutta luultavasti joitakin teitä olen siellä nähnyt. Ja ei mulla mitään pesäpalloilijoita vastaan ole, mutta välillä tuntuu koko kylä olevan täynnä lajin harrastajia. Ne kun on vielä melko helppo tunnistaa ulkoisesta habituksesta.

Kyllä minusta kaikilla terveen pään omaavilla saa/pitää olla pesäpallisteja vastaan jotain.
Ainakin Sotkamossa on tosi mulkkuja osa, varsinkin junnuissa on sellaisia "leijjoja" että ei hyvää päivää.
On voitettu Suomenmestaruus lajissa, jota ei harrasteta kuin Suomessa (tosissaan) ja Suomessakin lähinnä näissä maitolaiturijunttikylissä(ei herneitä, olen itsekin Sotkamosta).

Sitten ollaan niin takki auki puuhelmet kaulassa, ja tullaan aukomaan päätä baarissa.varsinkin Visan junnuille haastavat riitaa. Kodinputkimieskin taitaa tietää mistä puhun?

Eipä niitä auta lyödäkään, tuskin ainakaan viisastuvat:rock:

Tietääkö kukaan tosta uudesta uimahallista? Olen kuullut ennenkin että se muuttaisi kajanuksen lähelle, mutta sitten sitä ei sinne rakennettukaan...

Tää kyllä innoittaa kulkemaan siellä uimahallilla. Btw siellä oli joku lyhythiuksinen brunettityttö torstaina, näytti rauta liikkuvan! Lieneekö pakkislaisia? Oli aikasta :kuola:

Jep kajaanissa treenataan. Vanhiksen salilla tulee illat käytyä. Ennen kävin kyllä tosin myös liikuntahallilla ja uimahallilla. Liikuntahalli tosin soveltui itselle parempi kun ei siellä niin ruuhkaa ollut. Ja joku mainitsi että ei oo pakkispaidat päällä porukkaa näkyny niin ite kyl bongasin tossa syksyllä kun koulun liikuntatunnilla käytiin siellä niin 2 pakkis paidat päällä treenaavaa poikaa/miestä. Kuka tunnustaa olleensa sillon paikalla? :D Ja kävin myös syksyllä uimahallin salilla pitkään aikaan ja siellä oli kyl aika kireessä kunnossa oleva kaunotar joka oli aika :kuola: liekkö sama typy? :) Tein ite sen virheen että lähdin vielä uinnin jälkee sinne salille niin silmät punaisena ja tukka sekaisin siellä sitten väänsin :D myös treenipainot ei mitään parhaita ollu cooperin jälkeen mutta pitihän se käydä katsastaa kun ihan hyvä sali on kuitenkin ja samaan rahaan sai :)

Kyllä minusta kaikilla terveen pään omaavilla saa/pitää olla pesäpallisteja vastaan jotain.
Ainakin Sotkamossa on tosi mulkkuja osa, varsinkin junnuissa on sellaisia "leijjoja" että ei hyvää päivää.

Sitten ollaan niin takki auki puuhelmet kaulassa, ja tullaan aukomaan päätä baarissa.varsinkin Visan junnuille haastavat riitaa. Kodinputkimieskin taitaa tietää mistä puhun?

Eipä niitä auta lyödäkään, tuskin ainakaan viisastuvat:rock:

jep puuhelmet ja 6kg lettiä! kyllä kun tarpeeksi monesti lyö niin eivät ainakaan riitaa haasta viisastumisesta en silti menis takuuseen!:D ja tuo barbababa vaimikäsenytoli hyvä ettei naapuris asusta eikä mitää hajua!:itku: no joo viesti perillä.... ja kyllähän mä nyt kaikki nämä hikiset ukot tunnen....

jep puuhelmet ja 6kg lettiä! kyllä kun tarpeeksi monesti lyö niin eivät ainakaan riitaa haasta viisastumisesta en silti menis takuuseen!:D ja tuo barbababa vaimikäsenytoli hyvä ettei naapuris asusta eikä mitää hajua!:itku: no joo viesti perillä.... ja kyllähän mä nyt kaikki nämä hikiset ukot tunnen....

Et varmasti tiedä kuka First Blood on?:hyper: :rock: :whip:
äläkä nyt sitten tänne laita sen oikeaa nimeä, jos tiedät!

Musta Leski sano, että olit kyselly First Bloodista! Annan vinkin: FB on isoin, kaunein, vahvin ja viisain, suorastaan nero mies.
On myös legendaarisen Black jaguar- orkesterin solisti, basisiti, rumpali, manageri, tai mikä vaan riippuen nautitusta alkoholimäärästä:kippis1:

Menipä kauan tajutessa toi First Blood ja siltikin jäi osan hämärän peittoon:itku:

p.s. :D

Täällä yksi Kajaani lähtöinen pakkislainen. Viimeiset 5 vuotta muualla asustellut ja todella harvoin nykyisin käynyt kotikaupungissani.
Kajaanissa asuessani tuli treenattua keskuskentän legendaarisella usalilla sekä BC:llä.
BC:lle edelleen clubikortti. Pitänee käydä nyt katsastamassa lähipäivinä miten se rauta taas centterillä liikkuu.

Kun olisi aiemmin älynnyt niin olisi järjestänyt pakkismiittiä Kainuusta lähtöisin olevien kesken tulevalle v-lopulle, kun luultavasti suurin osa on hiihtoloman tiimoilta käymässä kotiseudullaan.

Miitti ois kyllä aika kova juttu:rock:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Pääsiäisenä en itse luultavasti ainakaan pääse..

Tänään ja huomenna ainakin olen vielä Kajaanissa. Treenit käyn vetämässä centterillä molempina päivinä.

Eihän sinne potari sentterille kehtaa edes tulla, heittää ulos jonakin kyniksenä:whip:

Latest posts

Back
Ylös Bottom