Kajaanin pakkislaisia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janpa
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kajaanista ja kotona reenaillaan kun keretään, eli tämmönen peruskynäniska.:)
Joskus olen pakkispaidankin täälläpäin nähnyt.

Uimahalli rulettaa:rock: Halpa ja hyvä, tosin 5 jälkeen aivan liikaa porukkaa.

Sotkamosta lähtöisin, tosin viimeksi asunu siellä joskus 2001, vissiin?

TK:n alakerrassa treenataan silloin kun siellä tulee käytyä.

Ikävä ei ole, tylsä paikka.

On tosin muutamia mukavia tyyppejä, eipä siellä varmaan muuten kävisi ikinä.

Olen sellaista huhua kuullut pariinkin kertaan että olisi Sedu pykäämässä Kajaaniinkin Onnela yökerhon, vissii kalusteliike Sotkan paikalle. Leikatkaapas huhuilta siivet, tai vahvistakaa tiedoksi! En kyllä itse jaksa uskoa että Kajaani tulee koskaan toista Onnelaa (vanhainkodin lisäksi) saamaan... Ellei sitten todellakin vielä toinen vanhainkoti:D :D

Mun mielestä se ei ole vielä 100 % varmaa. Ensinnäkin minun tietojeni mukaan Sotka ei ole vielä tehnyt lopullista päätöstä muutostaan Variskankaalle. Sotkan pitäis varmaan ensin muuttaa pois ennen kuin Onnela voi tulla tilalle :rolleyes:

Mun mielestä se ei ole vielä 100 % varmaa. Ensinnäkin minun tietojeni mukaan Sotka ei ole vielä tehnyt lopullista päätöstä muutostaan Variskankaalle. Sotkan pitäis varmaan ensin muuttaa pois ennen kuin Onnela voi tulla tilalle :rolleyes:

Sedu on varmaan ostanu sen sotkan kamat, niin ei tarte nii paljo roudailla mitään omia tuoleja yms.:rolleyes: joo, näin sen täytyy olla....

\o Ilmoittaudun! Pidän itseäni vielä Kajaanilaisena vaikka melkein vuosi on tullut jo muualla asuttuakin. Keskuskenttä-Vienankatu -akselilla yht. 8 vuotta reenannut. Ja edelleenkin aina kaupungissa käydessäni.

(voi veljet, Kajaani-aiheinen keskustelu:lol2: )

\o Ilmoittaudun! Pidän itseäni vielä Kajaanilaisena vaikka melkein vuosi on tullut jo muualla asuttuakin. Keskuskenttä-Vienankatu -akselilla yht. 8 vuotta reenannut. Ja edelleenkin aina kaupungissa käydessäni.

(voi veljet, Kajaani-aiheinen keskustelu:lol2: )

Rauhotu hyvä mies!:D

Niin noh..on se kyllä hubaa kun meitä kainuulaisiakin on olemassa;)

Pakko sitten minunkin ilmoittautua kun Donkeykin kerran ;)

Kohta kolme vuotta asunut etelässä mutta sitä ennen Centerillä monta vuotta rimpuilin painojen kanssa. Lomilla tulee käytyä Vienankadulla.

Minäpä olenkin jo paluumuuttaja, ei huono idea sekään.;)

Minäkin olen jonakin päivänä, vaikka nyt töiden perässä pitää muualla seikkaillakin. Ja siis naapuripitäjästä Smosta kotoisin, pari kertaa vuodessa piipahdan Visan karjujen ja pesäpallistien seurana TK:lla.

Minäpä olenkin jo paluumuuttaja, ei huono idea sekään.;)

Ei ollenkaan huono idea, Kajjjaanistahan minäkin, muutan eläkkeellä takaisin Kajaaniin, ainakin osaksi vuotta. Menkööt muut lämpimiin maihin eläkevuosiaan pitämään, minä katselen ikkunasta Paltaselkää.

Minäkin olen jonakin päivänä, vaikka nyt töiden perässä pitää muualla seikkaillakin. Ja siis naapuripitäjästä Smosta kotoisin, pari kertaa vuodessa piipahdan Visan karjujen ja pesäpallistien seurana TK:lla.

et todennäköisesti välitä pesäpallosta kovinkaan paljon!:) ollankohan törmätty? kaikka sanoo treenaavansa samalla salilla mut ketään en tunnista! eli lärvit kehiin niin saattaa tilanne muuttua... tai sit alkaa se tupina et "ei saatana tuo on se pervo joka kyttää mun pyllyä aina peilin kautta":lol2: no joo ehkä parempi et kukaa ei tunne ketää!:rolleyes:

Vuokatissa asustelen ... ainakin vielä toistaiseksi, mutta en vissiin enää kovin kauaa. Muutaman vuoden ennen tätä aikaa asuin Kajaanissa, kohta jossain muualla :rock: Käyn urheiluopistolla sekä terkkarin alakerrassa ... miten vuan jaksan :hyper: Olen se veltto ja heikko ;)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom