"kainaloläskit!"

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja henni
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh ja anteeksi. :) Tää on varmaan ihan vilpitön kysymys, mutta en vaan tiennyt, että kainaloihin kertyy läskiä. Mutta eiköhän sama keino, eli laihduttaminen, päde kaikkiin läskeihin, riippumatta siitä missä ne roikkuvat.
 
siis tarkoitan niitä lisätissejä:D etko tiiä? ei niinku ihan tuol kainalos vaa niin vaikee selittää.
 
Taitavat olla samat keinot käytössä kuten kaikessa läskin hävittämisessä, eli rasvan polttaminen, joka siis tapahtuu syömällä vähemmän kuin kuluttamalla. Lisää aerobista liikuntaa tai vähemmän ruokaa, mahdollisesti molempia yhtä aikaa. Harmillista on tietysti se, että läski ei lähde käskemällä sieltä, mistä sen toivoisi lähtevän, vaan palaa sieltä, mistä huvittaa, toki varmasti myös tuolta alueelta. Ja tietysti kannattaa kasvatella niitä lihaksia sinne yläkroppaan myös, niin näyttää se läskin määrä taas vähemmältä kun alle tulee lisää tavaraa. Näiltä sivuilta varmasti löytyy spesifimmät vinkit kunnon kohentamiseen, mutta nämä lienevät ne pääperiaatteet. Korjatkaa/lisätkää viisaammat, jos näette tarpeelliseksi.
 
vitsi ku ei niinku muualla sit olekaa sitä läskiä:/ oiskohan se sitten vaa penkkipunnerrusta leveällä otteella. ku jos alan laihuttaa niin sit ei pian muualla oo mitää mutta tää kainalo-ongelma kyllä vaivaa:/
 
No omasta kokemuksesta olen nämä ns. "kainaloläskit" saanut pois melkeinpä kokonaan punttiksen myötä. Vinopenkki punnerrusta käsipainoilla, rintaprässiä ymms niin kyllä lähtee ;)
 
Jooh. Kuulostaa jostain syystä vitsiltä koko aihe, mutta vastataanpa nyt kuitenkin. Eli oikeankokoiset rintaliivit voivat myös auttaa tuohon ongelmaan. Todennäköisesti käytät liian pieniä rintsikoita, jos kainaloihin ilmestyy "lisärinnat". Voisin veikata, että ne "läskit" mystisesti katoaa, kun otat rintaliivit pois? Tietysti laihdutus ja treenaaminen voi auttaa ongelmaan, kun rinnat pienentyvät laihtumisen myötä.
 
Voisit myös kysäistä äiteeltäs, onkos sama homma? Mulle tulee mieleen, joku geneettinen juttu. Kerta vähissä rasvoissa oot muutenkin. Uintia suosittelen ja kokonaisvaltaisia lihaskuntoliikkeitä.
 
Voisit myös kysäistä äiteeltäs, onkos sama homma? Mulle tulee mieleen, joku geneettinen juttu. Kerta vähissä rasvoissa oot muutenkin. Uintia suosittelen ja kokonaisvaltaisia lihaskuntoliikkeitä.


Hei mä tiedän tarkalleen, mitä tarkoitat kainaloläskeillä :) Niitä löytyy multakin.. ja myös mun äidiltä! Että kyseessä saattaa olla joku geneettinen juttu??? Itsekin olen ihan hoikka, joten muuten tota läskiä ei kauheasti ole, paitsi just noissa "kainaloissa" :) Itse en ota siitä mitään stressiä (toisin kuin äitini.. :rolleyes: ), kun on ne kainaloläskit aika pieni juttu, kun jos vertaa siihen, että olis vaikka takapuolessa tai mahassa kauheasti läskiä.. :)

Itse oon huomannut, että kannattaa valita esim. topit huolella, jotta ne istuu hyvin just kainaloitten kohdalta, etteivät kainaloläskit pääse liikaa esille :)

Tää koko kainaloläski juttu tuntuu muitten mielestä varmaan ihan hullulta, mutta minkäs teet.. ihmiset on ruumiinrakenteeltaan erilaisia :rolleyes:
 
Mulla ainakin rintalihasten koon kasvu lisää sitä massaa siellä rinnan seudulla ja tietyissä vaatteissa ne sieltä pursuilee sitten läskimäisesti. :D Lihakseksi sen voi sitten todeta kun vähän jännittää niitä.
 
Jeppistä.no en kyl käytä liian pienii rintsikoita.olen huomannu et jos käyttää niin sillon ne tulee oikee esiin. Adora, mä teen ihan samoin.Katson tarkasti onko toppi hyvä kainaloiden kohdalta, mutta haluaisin pitää sellasiikin ettei tarviis aina kainaloista huolehtii:/En kyllä halua et rinnat pienenis:D täytyy vaa koittaa punnertaa salilla ja tehdä rintalihaksii mahd. paljon.
 
Ja adora oot oikees myös siinä et on se pienempi juttu ku on vähä läskii kainaloissa ku esim. pepus tai mahas. peppu ja jalat vois kyl vaik olla vähä isommat:D mut en mä valita.voihan ne nyt isontuu ku salilla treenailen niitä:)
 
Mulla ainakin nuo kainaloläskit ovatkin läskin sijaan rintarauhasta. Että ei sitä minnekään laihduteta, leikataan pois ainakin minulta viimeistään ennen ensimmäistä raskautta (koska muuten tulevat helvetin kipeäksi ja paisuvat entisestään..).
 
Mullaki on kainaloläskit :D
En enne oo ajatellu niitä, kunnes exä nipisteli ja naureskeli "sulla on tällaset läskiläpät tässä" Voi juma et suutuin sillon! Mut kyllä nuo tuossa on pysyny vaikka kuin olen punttaillu, siihen vain on tullu lihasta lisäksi. Ja kun mulla on edessä ja takana, jos nyt käsitin mitä tarkoitat.Joskus ärsyttää vain kun ne treenatessa alkaa tursuilla topin alta esiin, josta johtuu jatkuva topin nykiminen toistojen jälkeen kun paidan reuna painaa ikävästi. Mutta eipä ne enää muuten enää häiritse, kai sitä on kasvanu ohi siitä kauhu_ajatuksesta. Aiwan sama! :)
 
Kyllä todellakin... täältä löytyy myös. Äidillä on sama homma. ÄRSYTTÄÄ kun muuten olis kivan näköiset käsivarret, mutta sitten ne määrätynlaiset topit (ja oikeastaan minkälaiset tahansa) tursuttaa sieltä jotain ylimääräistä.:curs: Uskon täysin siihen, että ne on nimenomaan rintarauhasta, joka ei oikein millään konstia lähde, ei ilman veistä. :( Oon vaan miettiny, että kuinka paljon muut ihmiset huomaa ton jutun. Itte ku tykkään pitää toppeja paljonkin. Hämää vaan just se, että kiinnittääkö ne liikaa huomiota.. heh heh... onpas nyt murheet... :lol2:
 
Mulle on muutama tyyppi sanonut. "Hei kato, sulla on tällaiset tässä..." No ihanko totta. Ottaa niin paljon päähän kun se nyt on sellainen kohta johon on kropassaan vähiten tyytyväinen. Saa näyttämään läskiltä vaikka ei ole.

Odotellen sopivaa hetkeä plastiikkakirurgin juttusille...

Välttelen kyllä toppeja jotka nuo paljastavat.
 
Vetäkää ihoa alaspäin siitä "kainaloläskien" kohdalta siten, että kohta näyttäisi siltä miltä haluaisitte sen näyttävän plastiikkakirurgin toimenpiteen jälkeen ja yrittäkää samalla nostaa kyseistä kättä ylös. Kyse on hyvin pitkälti ihosta jota tarvitaan käden liikuttamiseen. ;)
 
Hera, eipä oo. Mulla ainakin on ihan selkeät patit nimenomaan rintarauhasta tuolla kainaloissa. Ja uskon että monella muullakin tilanne on tämä, ainakin niillä, jotka tuskailevat normaalipainon alarajoilla "läskien" kanssa.
 
Mua haittaa kyllä nuo kainalot vieläkin. Ovat perhanan kipeätkin välillä. Kumpa joltakulta löytyisi kokemuksia tuosta ylimääräisen rintakudoksen poistosta kainaloista niin voisi itsekin uskaltaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom