Ei saakkaan aivan yhtä paljoa, mutta aivan törkeästi silti. Ei kannata kuitenkaan sokeasti tehdä vain sen TUNTEEN mukaan.
Niin jos minulle sanoit, niin kumpaakin pyrin tekemään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saakkaan aivan yhtä paljoa, mutta aivan törkeästi silti. Ei kannata kuitenkaan sokeasti tehdä vain sen TUNTEEN mukaan.
Vähän off the topic, mutta mistä noi ranskalainen (punnerrus), smith ja scott nimet oikein tulevat?
Sulle olis lajinomaisempaa tehdä yhden käden alataljaa. Tottakai kannattaa tehdä kaikkia erilaisia selkäliikkeitä, koska ne vaan tukee toinen toistaan. Mutta jos yhdellä kädellä tehtäväksi pitää joku liike valita, niin sinulle IMO juuri alatalja.Eli,mietin tuota yhden käden ylätaljaa ja löysin Hulkin treenipäiväkirjasta videon yhden negatiivisen ylätaljan, (http://www.fast.fi/index.php?mid=392 selaa sivua alaspäin niin näet sen) joten tuo yhden käden ylätaljahan on siis samalla tavalla tehty tosin yhdellä kädellä vedetty ja laskettu? Tuli vain kokeiltua salilla tuota noin ja ajattelinpa sen lisätä ohjelmaan..

Erittäin paljon samaa mieltä.Mä olen myös vaihtelun kannalla, eli erilaisia kahvoja kehiin vaan (sekä eri oteleveyksiä). En vannoisi erikseen minkään tietyn kahvan nimeen.