Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entäpä jos lähtökohtana: "en näe mitään syytä tehdä molempia samana treenipäivänä"?En näe mitään syytä olla tekemättä.
Tottakai voi jos ottaa normipenkkiä vaan pari sarjaa, mut jos ottaa monta sarjaa suurella volyymilla ni eipä sen jälkeen enää oikein jaksa vinopenkkiä tehdä hyvällä teholla
Ja kiitos perustelujen kanssa, miksi penkkä ja vinopenkkiä ei voi tehdä samana päivänä?
. Ja kyllä minä tiedän mitä minä itse teen sielä salilla ja miksi. Yhdellä punnerrusliikkellä ei saada treenattua rintalihaksia tarpeeksi. Tämä johtuu ihan 1+1 -logiikasta, en jaksa hinkata penkkiä 10x10 pienillä painoilla vaan vedän mielummin 4x8 vinopenkin "isoilla painoilla" ja 3x10 kp penan + viimeistely eristävävillä liikkeillä. Ymmärrän erittäin hyvin jos hinkkaa monta liikettä ohjelmassa jossa on jaettu kroppa moneen osaan.Ei tarvi perustella, meikkä vaan tekee ja hyvin tulee tulosta. Ja kyllä minä tiedän mitä minä itse teen sielä salilla ja miksi. Yhdellä punnerrusliikkellä ei saada treenattua rintalihaksia tarpeeksi. Tämä johtuu ihan 1+1 -logiikasta, en jaksa hinkata penkkiä 10x10 pienillä painoilla vaan vedän mielummin 4x8 vinopenkin "isoilla painoilla" ja 3x10 kp penan + viimeistely eristävävillä liikkeillä. Ymmärrän erittäin hyvin jos hinkkaa monta liikettä ohjelmassa jossa on jaettu kroppa moneen osaan.
Jos hinkkaat jollakin nelijakoisella vain yhden liikkeen rinnalle niin eipä tarvi miettiä miks ei tulosta synny.
Yhdellä punnerrusliikkellä ei saada treenattua rintalihaksia tarpeeksi. Tämä johtuu ihan 1+1 -logiikasta, en jaksa hinkata penkkiä 10x10 pienillä painoilla vaan vedän mielummin 4x8 vinopenkin "isoilla painoilla" ja 3x10 kp penan + viimeistely eristävävillä liikkeillä. Ymmärrän erittäin hyvin jos hinkkaa monta liikettä ohjelmassa jossa on jaettu kroppa moneen osaan.
Ai en?
Katos kun kukaan ei pelkällä vinopenkillä saa tarpeeksi irti ja kaiken lisäksi minulla on vinopenkissä 4x8 proggressio menossa, joka viikko +2,5kg ja saa olla itiootti, että alkaa maksimipainoilla proggressiota.
"en jaksa hinkata penkkiä 10x10 pienillä painoilla
siksikö, ettet saanut riittävästi irti vinopenkkipunnerrus-suorituksestasi?
= vasta aloitin proggression = tällä hetkellä on suht. pienet hilut = en saa riittävisti irti vinopenkistä. Näin Helppoa.minulla on vinopenkissä 4x8 proggressio menossa, joka viikko +2,5kg ja saa olla itiootti, että alkaa maksimipainoilla
:D minähän olen melkein treenaamassa matala volyymisella ohjelmalla.. Nelijakoisella treenaan ja se ei ole mikään matala volyyminen ohjelma ja totta helvetissä matala volymisessa treenissä treenataan vain yhdellä liikkellä rinta, koska aika varmasti on korkea treenifrekvenssi. Ja minä en ole missään vaiheessa lytännyt matala volyymista treeniä, koska sitähän minä vasta jankkasin 5 kuukautta. Luulis että tulis selville että teen korkealla volyymilla jos sanon ""
Ja ei liity mitenkään aiheeseen?
Eikös se ollut suora vastaus tuohon? Mitä veikkaat? = vasta aloitin proggression = tällä hetkellä on suht. pienet hilut = en saa riittävisti irti vinopenkistä. Näin Helppoa.

Noniin, taas on näitä videoita tullut katseltua ja on ihan pää pyörällä, että miten se oikea tekniikka nyt menikään...
Esim. tässä videossa, ja tämän threadin ekassa postissa olevissa kuvissa tuodaan tanko lähelle kaulaa, kun taas esim. tässä videossa kohdassa 0:44 alkaen tuo "väärin tehty" näyttää enemmän tuolta ekan videon ja kuvien tekniikalta, kun taas tuossa "oikeassa" tekniikassa videolla tanko lasketaan paljon alemmas kuin esim. noissa kuvissa tai ekassa videossa. Niin mites tässä nyt on, kumpi oikeampi tekniikka? Vai molemmat eri tekniikoita?