Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu missä teet, mutta pelkkä vapaa tankokin painaa jo yleensä 20 kiloa, smith tangot sitten enemmänkin. Kokeilemallahan se selviää.Varmaa aloittelijalle 10 kiloa on sopiva määrä? Siis en oo koskaa tehny vinoa penkkiä.
Eli varmaa pelkkä tanko olisi alussa ihan hyvä? Sittenku oppii tekniikan, nii voi lisäillä painoja.
Opettelet tangolla tekniikan ensin ja sit vasta isompia painoja.Tosta vinopenkistä vielä sen verran jos vertaa tangolla tekemiseen. Lasketaanko painot tohon kaulan kieppeillä myös (sivuille tietenkin). Sitten se, että kun lavat pitää pitää yhdessä, niin eihän niitä painoja voi kauhean korkealle nostaa ilman että lavat aukeaisi?
Miten saan lavat yhteen hyvin kässärivinopenassa? Tangoilla ei ongelmaa.
Hauiksissa??? Ote tosiaan hieman hartioita leveämmäksi, äläkä anna kyynärpäiden levitä kamalasti sivuille. Koita myös eri kulmia penkissä, sekin vaikuttaa yllättävän paljon.Nyt kyllä jokin mättää mun tekniikassa. En siis saa millään tuntumaan rinnassa. Vinopenkkiä kokeilen. Olen yrittänyt juuri tehdä kuvien mukaan, mutta ei. Aina vain tuntuu hauiksessa. Olen koittanut leveää, kuin kapeatakin. Ote on olkapäitä leveämpi, lasken tangon rinnalle ja nostan hitaasti.