Originally posted by Omna
Uskomatonta populistista roskaa.
Voiko kukaan pelätä niin paljon ulkomaalaisia, kuten Halme väitti puheessaan joka meni jotensakin näin:
" Ulkomaalaisten naapurissa asuvat nukkuvat huonosti "
Luulis, ettei Tonyn kokosen miehen tarviisi noin pelätä....
No niin, luin tämän threadin kerran vielä läpi, ja täytyy sanoa, että itseänikin alkoi vähän omat jutut hävettämään.
Ei sillä, että en seisoisi mielipiteitteni takana, ei, ne ei ole muuttuneet miksikään, eikä varmaan koskaan draamattisesti tule muuttumaankaan.
Se mikä omissa jutuissani pisti silmään nyt niitä luettuani on se, että syytän Tonya provokaatiosta ja ihmisten pelottelusta. No itse aloitan kuitenkin keskustelun todella korkealuotaavan filosofisesti, "uskomatonta populistista roskaa". Voiko pahempaa provokaatiota heittää Tonyn faneille? :D
Jatkan myös pelottelulla ja provokaatiolla. Samaan hengenvetoon tulee kuitenkin vaadittua asenteetonta älyllistä keskustelua...
No, puolustukseksi sanottakoon, että olin aika efedriinipäissäni..;:D
Helppo on minun täältä nimimerkin takaa huudella Tonyllekin, että sun mielipiteet on täyttä roskaa...No nimimerkin takaa myös pahoittelen Tony, että näin on tullut tehtyä.
Eli päätin tällä kertaa aloittaa maailmanparantamisen itsestäni ja yritän jatkossa välttää turhia kärjistyksiä. En todellakaan ole Tonyn kanssa samaa mieltä monestakaan asiasta, päinvastoin. Mutta on hyvä, että Tonyn tapainen henkilö on eduskunnassa, se näköjään ainakin herättää keskustelua ja tärkeintähän on, että asioista puhutaan.
Jos Suomen tilanteeseen tyytymättömät eivät saa ääntään kuuluviin, niin sehän johtaa oman teoriani mukaan turhautumiseen -> vihaan -> agressioon -> väkivaltaan. Eli parempi on, että kaikki mielipiteet noterataan, olivatpa ne sitten kuulijan mielestä miten aunuksesta tahansa.
Helpompi on näköjään vaatia suvaitsevaisuutta kuin olla itse suvaitsevainen, mutta oppia ikä kaikki.