erkjetter sanoi:niitä saa biokuulina
Herne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
erkjetter sanoi:niitä saa biokuulina
IronMind sanoi:Herne?
ai kun yks kuula on vaan 1/4 gramman niin se sillon ookaan roska vaan osa luontoa.nyrkkeilijä sanoi:ei yks o.25 grammaa painava kuula saastuta vaikka onki muovia ne alkaa vasta saastuttaa kun niitä on miljoonia siella jos joku on kiinnostunu tästä aiheesta nii tsekatkaa nää www.nemesis.fi ja www.prohobby.fi
meiä tiimin sivut on täs jos joku haluu tulla ottaa matsii --> www.freewebs.com/specialwolfs
Riippuu ihan miten haluat harrastaa. Kaveriporukalla ostetut parin kympin jousiviritteiset pistoolit, kuulat ja maskit... Hauskaa riittää varmasti tuollakin. Realistisempaan mättöön sähköaseet ym. kilkkeet niin useampia satasia saa rahaa menemään.. Yksin kallista asetta ei kannata alkaa hankkimaan, vaan aina kannattaa joku kaveriporukka saada hommaan mukaan ja kysellä millaisiin sijoituksiin he ovat valmiita - jengi kun vähenee kummasti jos muilla on jousipistoolit ja yhdellä puolet pidemmälle ampuva automaattiase...Mikä olisi hyvä/halpa/(Tehokas) ase siihen.
nevahood sanoi:Riippuu ihan miten haluat harrastaa. Kaveriporukalla ostetut parin kympin jousiviritteiset pistoolit, kuulat ja maskit... Hauskaa riittää varmasti tuollakin. Realistisempaan mättöön sähköaseet ym. kilkkeet niin useampia satasia saa rahaa menemään.. Yksin kallista asetta ei kannata alkaa hankkimaan, vaan aina kannattaa joku kaveriporukka saada hommaan mukaan ja kysellä millaisiin sijoituksiin he ovat valmiita - jengi kun vähenee kummasti jos muilla on jousipistoolit ja yhdellä puolet pidemmälle ampuva automaattiase...
Esim. maruin valmistama ak-47 on toimiva ratkaisu ekaksi aseeksi. Quakenetissä oli muistaakseni kanava #airsoftkauppakeskus (lue kanavan säännöt ensin), jossa noita tarvikkeita kauppaillaan. Yleistä tietoa ja esim. paikkakunnan pelitilanteista kannattaa kysellä vaikka ircnetistä #airsoft.
Asseri sanoi:Jeesjees. Olen ajatellut hankkia jonku ihan kunnon aseen. Joku tuollainen Ak-47 tai joku colt/m-16 kiinnostaisi. Kumpi on parempi, kaasu- vai sähkökäyttöinen ase?
miksi ics pitäisi skipata? ics coltti on suht halpa ja "täysin metallinen" ja 2 osainen boxi joten jos virittää tai säätää ei tarvitse koko paskaa aukoa. Ja minun mielestä siinä on hieman paremmat sisuskalut kuin maruilla esim. rattaat minulla kestänyt m120 virit. mulla tosin ics sd5.SeLektA sanoi:Jos ak-47 niin maruin. Jos coltin hommaat niin valitse valmistaja huolella maruin ics ja classic armyn suosittelen skippaamaan heti kättelyssä.
hassua kuinka vanhana sitä itseään pitää 18-vuotiaana.JomBa sanoi:Onhan tuo softaus aina hieman kiehtonut mutta oon aatellu että ilkeääkö sitä nyt enää tän ikäsenä alottaa...
Leikin joskus 23-28-v kovasti puhallusputkisotasta pikkuveljen kanssa välineinä kuivatut herneet ja henkariputket. Toki ite pikkupoikana kavereiden kanssa leikittiin kovasti samaa hernesotasta. Oli niin kivaa, että nyt 31-v voisin mielelläni liittyä sopivaan airsoftporukkaan ja jatkaa kivaa leikkisotimisharrastusta. :D Sama asiahan siinä on kyseessä, vähän jalostettuna vain.JomBa sanoi:Onhan tuo softaus aina hieman kiehtonut mutta oon aatellu että ilkeääkö sitä nyt enää tän ikäsenä alottaa
Pittää paikkasa. Kaikkia kolmekymppisiä ei kiinnosta istua puku päällä kahvikuppi kädessä kutsuilla selvinpäin keskustelemassa tylsistä aiheista tai katsomassa telkkarista vain uutiset ja A-studio ja nauraa vain poliittisille satiireille ja silloinkin vain hekottelemalla eh-eh-eh ja sitten vakavoitua taas katsomaan raporttia lähi-idästä. Jos tulee sketsiviihdettä niin me ei saada nauraa, naama näkkärille heti. Ellei sitten tule hassu karikatyyri jostakin maailmantason poliitikosta, niin sitten taas eh-eh-eh..:jahas:iivili sanoi:Miksi pitäisi abstraktien ikävuosien takia lopettaa joku kiva juttu, joka ei mitenkään ketään loukkaa? ... Mukavahan se on aikuisenakin saada vastapainoa haudanvakavalle työelämälle, velkojen makseluille yms. tylsille aikuiselämän asioille.
ueshiba sanoi:miksi ics pitäisi skipata? ics coltti on suht halpa ja "täysin metallinen" ja 2 osainen boxi joten jos virittää tai säätää ei tarvitse koko paskaa aukoa. Ja minun mielestä siinä on hieman paremmat sisuskalut kuin maruilla esim. rattaat minulla kestänyt m120 virit. mulla tosin ics sd5.
mutta tossa toi nettisivu www.assaultsquad.net