tottahan tosiaan..oon vähän käsi näitten hommien kans :DRuhli sanoi:Jos haluat uppia jotain sinne niin siintä vaan, jos haluat miun pätkän niin se pitää Downloadata. :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tottahan tosiaan..oon vähän käsi näitten hommien kans :DRuhli sanoi:Jos haluat uppia jotain sinne niin siintä vaan, jos haluat miun pätkän niin se pitää Downloadata. :jahas:

Down bye one sanoi:Mitenkäs aloittelijan kannattais ruveta treenaamaan mavea joka ei ole ennen kyseistä liikettä pahemmin tehnyt?
Ruhli sanoi:Eikö porukalla onnistu tuon lataaminen nyt ollenkaan? Vai voinko vain ajatella että tekniikassani ei ole korjattavaa jne?:P
Sen osaan kuitenkin sanoa, että minulla ei kestäisi selkä noita nostoja. Kukin taaplaa tavallaan.Down bye one sanoi:
Carhart sanoi:Nivustyrä leikattiin vasurin puolelta pari vuotta sitten ja mitään ongelmia ei ole ollut sen jälkeen. Maastaveto on alkanut jälleen kiinnostaa ja ajattelin kysäistä uskaltaako liikettä tehdä, kun on moinen operaatio takanapäin. Eli jos jollain on ollut vastaava leikkaus takana tai muuten tietoa... niin tähän vois sitä tietoa pinota :whip:
Oli kuitenkin sen verran veemäinen operaatio ettei viiti heti ottaa uusiks!
Carhart sanoi:Verkon laittoivat mullekin. Muuten ei ole tosiaan treenejä haitannut, mutta toi maastaveto on sen verran raaka liike että ajattelin kysyä vähän vahvistusta muiltakin. Täytyy aloitella pikkuhiljaa pienillä painoilla ja edetä vähän fiiliksen mukaan.
mut nyt meni jo vähän 
exitusletalis sanoi:Tänä aamuna vieläkin tuntuu, epämiellyttävä tunne esim kun tulee kusihätä. ei varsinaista kipua vaan semmoinen epämiellyttävä tuntemus alavatsassa vähän kuin lihakset olis hirveessä jännityksessä koko ajan. Mistä voisi johtua, jatkotoimenpiteet
protsku sanoi:Revähdys? Ei kai siihen auta muu kuin lepo. Kai muuten käytätte leveää voimanostajan vyötä?