Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ne isot raudat käy takareisiin vallan mainiosti niin kauan kun keskikropassa riittää pito. Itse olen useamman kerran saanut perseen/takareidet kramppiin ottamalla 1-3 toiston maksimin, koska kyseiset lihakset joutuu aika äärimmäiseen rasitukseen tuossa. Voisin kuvitella, että jos on tottunut treenamaan jalkansa prässillä ja muilla laitteilla eikä kyykyillä/vedoilla niin silloin keskikroppa väsähtää ekana räkkivedoissa.
Sen räkkivedon tosiaan voi tehdä aika pitkälle vain selällä jos haluaa. Ihan samoin kun normimavenkin voi vetää selällä.
Selitä toki minulle miten ojennat lantion selällä?
Ei sitä lantiota tarvitse niinkään ojentaa, riittää kun selän ojentaa. Ei toki voi hirveästi painoja laittaa jos vertaa perinteiseen vetoon. Kaz-veto taitaa olla oikea nimi tuolle liikkeelle.
Ei sitä lantiota tarvitse niinkään ojentaa, riittää kun selän ojentaa. Ei toki voi hirveästi painoja laittaa jos vertaa perinteiseen vetoon. Kaz-veto taitaa olla oikea nimi tuolle liikkeelle.
Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa. Ei remmejä/vyötä, tanko polvien alapuolella, jalat melko suorassa. Otti tosi hyvin ja tasaisesti alaselkään molemmille puolille. Vaikka tein vaan semikevyitä kymppejä, olen varma etten saa tässä samoja rautoja liikkeelle kuin maasta asti vedettäessä. Luulen että tällä tavalla tehtynä tekee hyvää selälle ja maastavedollekin.