Kaikki maastavedosta

Meta title: 💥 Kaikki maastavedosta – selkäpäivän kuningasliikkeen kattavin keskusteluketju

Meta description: Keskustelua maastavedon tekniikoista, variaatioista, varusteista ja tuloksista – kaikkea maven saloista aloittelijasta kovaan vetäjään.

Kiessus sentään toi maastaveto oli ihan hirveää katseltavaa! Sen pidemmälle sitten enää viittinytkään. Nyt hyvä ihminen vähän realismia kehiin ja siistimään treeniä parempaan kuosiin. Toi ei ihan totta ole mitenkään ihailtavaa edes pienissä määrin.

Videoiden tiedoista päätellen 360kg Ahola ja 400kg Ronsteri. Vyö on kuitenkin Aholalla tukemassa alaselkää eikä alaselkä käyränä - huomattavasti turvallisempaa touhua noin.

Ronniehan oli ennen bodari uraansa kova powerlifting kaveri. Kuului myös Usa:n powerlifting joukkueeseen. Niiltä ajoilta myös Ronnien voimat peräisin.

Mites rautarunnari suositteletko tota maastaveto tekniikkaa sun faneille?Mietityttääkö sua yhtään että joku nuori mimmi saattaa haluta olla yhtä vahva kuin sinä ja särkee selkänsä pysyvästi ton videon inspiroimana?

Ei saatana, tota taljarunkkausta on tullu kateltua pariinkin kertaan ja naurettua aivan vitusti :D Saisko nää nyt oikeesti vaikka bannia.

Ratarunnari, jos nyt ihan asiallisesti keskustellaan niin onko jokin syy miksi tuo mave pitäisi vetää pyöreällä selällä eikä suoralla? Lisäksi olisi kiva tietää, että kiistätkö pyöreällä selällä nostamisen vaarat?

Ratarunnari, jos nyt ihan asiallisesti keskustellaan niin onko jokin syy miksi tuo mave pitäisi vetää pyöreällä selällä eikä suoralla?
Ei ole mitään tekniikkaan liittyvää syytä, paitsi se, että jos itse haluaa. Pidempi vastaus löytyy edelliseltä sivulta.

Lisäksi olisi kiva tietää, että kiistätkö pyöreällä selällä nostamisen vaarat?

En kiistä, ei todellakaan sovi kaikille. Painoharjoittelu on vaarallista, mutta kun liikennettä miettii, matka salille on vaarallisempaa.

Mutta hyvin maastavetovideo kiinnostaa vuodesta toiseen. Ihan hyvä video siis.
Aika harvoin tulee kuvattua ihan perustreeniä, vaikka sitä on treenistä 90%, Hieman vaihtelee viitsimisen mukaan, mutta tässä yksi pätkä:

http://www.youtube.com/watch?v=SZNUjJKvK9s

Ei saatana, tota taljarunkkausta on tullu kateltua pariinkin kertaan ja naurettua aivan vitusti :D Saisko nää nyt oikeesti vaikka bannia.

Mitkä nämä? Jos minua tarkoitat, niin olen tietääkseni vain yksi henkilö ja yksi nimimerkki käytössä.

Mee nyt vittuun jo trollaamasta.

Vastasin asialliseen kysymykseen asiallisesti, missä on se trollaaminen?

Tämän ketjun perustaminen on trollaamista ja iso osa kommenteista, osassa kyllä ihan asiaakin ja muutamiin asiallisiin olen vastaillut. Aika harvoin tulee täällä Pakkotoistolla edes käytyä, jos näitä linkityksiä ei olisi, tuskin lainkaan.
Hups, nyt tuli sullekin vastattua, vaikka et ollut asiallinen, no tekevälle sattuu.
Tsemppejä treeneihin.

Jos ois vielä Jippiin treenipalstat ni voisit sinne mennä levittämään noita 100 kilon kissanselkä vetojasi. :) Niillä ei kyllä täällä treeniosiolla tee hevonvittua, oli ne tekniikat sitten teidän mielestä miten oikeaoppisia tahansa.

Jos ois vielä Jippiin treenipalstat ni voisit sinne mennä levittämään noita 100 kilon kissanselkä vetojasi.

Kyllä tätä kissanselkä-video pistää tänne ihan joku muu, kuin minä, luulis tuon nyt ymmärtävän. Joten siihen asiaa en voi vaikuttaa, kun en ole täällä moderaattori.

Mutta hyvä video muuten, kerää katsojia vuodesta toiseen, se hyvän videon merkki.

Toisaalta jos noin kovasti toisten tekemiset häiritsee, älä katso, se on aika helppoa.

Itse teen päivittäin vastaavia ratkaisuja, enkä silti käy valittamassa toisten tekemisistä, hyvä että erilaisia videoita löytyy maailmalta.

Tsemppiä treeneihin.

Back
Ylös Bottom