Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, kiitos , just niin!! En huomannut...kannattaa kuitenkin vaihtaa penkin ja kyykyn paikkaa että kyykyn ja vedon välissä on enemmän aikaa palautua
Apuliikkeet? No, mikä on nostosi heikoin kohta, eli mihinkä nostosi jumittuu? Jääkö loppuojennus vajaaksi, vai onko ongelma tangon liikkeellelähdössä? Vai noston keskivälissä?
Saatko jalat mukaan vetoon, vai vedätkö enemmänkin selällä?
Eihän alaselkäsi pyöristy vedossa?
Saatko vedon alkuvaiheessa YLÄselän pyöristettyä? Onko tuolloin hartiasi rentona?
oletko pitkä- vai lyhytkätinen?
Kun olet täydellisessä vedon loppuasennossa, missä kohtaa vartaloasi tanko on; reisillä vai kutitteleeko tako hepin korkeudella?
Vatsojen (myös kylkien!) reenaamista ei voi korostaa koskaan liikaa.
kerran viikossa riittää.
Ma-ke-pe -jakosi hyvä. Tuolla jaolla tein aikanaan yli 800 kilon RAW-yt:ni sarjaan alle 110 kiloa.
Vedossa vedin aina tuntuman mukaan, pääsääntöisesti 5 viikkoa vitosia, kolme viikkoa kakkosia, yksi huiliviikko ja sen jälkeen ykkönen (kisa). Aina joka sarjassa toisto-kaksi "takataskussa2 eli ei koskaan täysillä.
Koska maastalähtö oli heikoin kohtani, vedin vitoset korokkeelta seisten.
Kolmosissa käytin vyötä.
itse oon 74 kilosena vetänyt 380
Toivottavasti itsekkin saisi lähi vuosina tuon vedon alkamaan kolmosella mut eiköhän se sieltä joskus irtoa:evil:itse oon 74 kilosena vetänyt 380
No oli kyllä muutenkin aika sekavaa tekstiä.Niin, tämähän on enemmän kuin IPF ME sarjoissa alle 75 kiloa, alle 82,5 kiloa tai alle 90 kiloa. vasta Ed coanin satasiin tekemä 390 on kovempi rauta.
Eli Ville, tuliko painovirhepaholainen?
En edes tiedä minkä takia oon noin tehny koska nyt ku oon katellu monia treeni ja opetuspätkiä nii lattiaan astihan se menee joten pikkasen "hävettää". :dance:Oonko nyt ymmärtäny oikein että tanko lasketaan lattiaan asti joka toistolla? Oon nimittäin alusta asti tehny niin että tanko menee hieman polvien alle.En edes tiedä minkä takia oon noin tehny koska nyt ku oon katellu monia treeni ja opetuspätkiä nii lattiaan astihan se menee joten pikkasen "hävettää". :dance:
You pick the bar off the ground and then put it back down.
Kiitos asian selventämisestä. :D Kyllä tosiaan vähän suututtaa ku oon tehny noinki tärkeän liikkeen hieman väärin jo vuosien ajan.![]()
Kyllä se siitä lähtee rullaamaan! Tosiaan laske tanko maahan ja aloita uusi toisto kuin se olisi ensimmäinen. Eli ei pomputteluja.