Kaikki maastavedosta

Meta title: 💥 Kaikki maastavedosta – selkäpäivän kuningasliikkeen kattavin keskusteluketju

Meta description: Keskustelua maastavedon tekniikoista, variaatioista, varusteista ja tuloksista – kaikkea maven saloista aloittelijasta kovaan vetäjään.

suht iisi 140kgX5 -> ainakin 165kg ykkösmaksimi.

165/67kg=246%

120kg 2x6 .. hmm paljonko se ykkönen sitte tuosta on? no luultavasti ainakin 140.. taitaa tosin mennä 130kg:kin 2x6 niin niin heitetääs sitte vaikka 150/80 = 187,5%

Hmm.... No tuossa jokin aika takaperin vedin 3x190kg.
Joten AINASKIN 210kg menee ykkösellä vaikken ookkaa koittanu.
Elikkä prosentteina siis AINASKIN 269%.

:jahas:

Tai ehkäpä kumminkin koska tuota 210kg:tä en oo koittanut niin lasketaan sen mukaan mitä on oikeasti noussut. Elikkäs kun paras sarja on kolmonen 190kg:llä niin silloin 190kg on noussut. Eli 243%.

Ihme mutuilua tässä ketjussa silloin tällöin. Joko on noussut tai sitten ei. Jos isoimmilla raudoilla on tehty kolmonen niin silti se isoin rauta on se jolla tehtiin kolmonen, eikä joku muu. Sehän olis nättiä jos kalasen laskuri nostaisi raudat; ikävä kyllä niin ei oo.

Vrt. penkkithreadin "Viitonen menee 85kg:llä joten olen nostanut 100kg"

Vaikuttaako pituuskasvuun paljon kun olen ajatellut tehdä 10 toistoja mavessa? Jos tekniikka on puhdas niin voiko se paljoa haitata niin ja ikää on 16v ja pituutta on 174cm ja pitäisi päässä sinne 180cm paremalla puolelle?

Ohhoh päälle 4 vuoden jälkee joku nosti :D
Ala tekee sitä mavea, varo särkemästä paikkoi, eli opettelet sen tekniikan vain ekaksi.

Ite kun alotin ton salilla käymisen siinä 13-vuotiaana olin sellanen 175cm tappi. Alusta asti oli kyykyt ja mavet mukana. Nykyisin pituutta löytyy se 185cm, mikä sekin melkein 10 cm kasvuennusteesta yli

Back
Ylös Bottom