Vai että maastaveto ottaa pääosin reisiin ja keskivartaloon. Just joo.Btw et sinä maastavetoa tekemällä sitä V selkää muutenkaan saa. Liike ottaa pääosin reisiin ja keskivartaloon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai että maastaveto ottaa pääosin reisiin ja keskivartaloon. Just joo.Btw et sinä maastavetoa tekemällä sitä V selkää muutenkaan saa. Liike ottaa pääosin reisiin ja keskivartaloon.
Oliko tossa sun mielestä jotain epäselvää?Vai että maastaveto ottaa pääosin reisiin ja keskivartaloon. Just joo.
Sinun mielestä maastaveto ei ota juuri ollenkaan selkään?Oliko tossa sun mielestä jotain epäselvää?
Sinun mielestä maastaveto ei ota juuri ollenkaan selkään?
Mulla heitti vedossa 9kg, sentäs 6kg lähempänä kuin joeskopecin laskuri....Sanoo et menis 120kg penkissä. Olen kokeillut kolme kertaa 110kg, enkä ole sitä saanut, joten hieman heittää arvio.
En ole kokeillut maksimia, mutta sarjaa teen 144%:lla.

Onko vyö pakollinen jos treenaa ykkösiä?
Minusta se käypi todella hyvin keskiselän (erector spinae-lihaksen) kohteelle. Maastavedolla olen saanut siihen paikkaan enemmän lihasta kuin vaikkappa jullella ja sen semmosilla.No siinä iässä kuin pituuskasvu on loppunut kai jos pelottaa tuo pituuskasvun loppuminen? Btw et sinä maastavetoa tekemällä sitä V selkää muutenkaan saa. Liike ottaa pääosin reisiin ja keskivartaloon.