Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kandee videoida nostojaan. Varsin hyvä keino oppia. Tän vuoks videoin nykyään kaiken, mikä vähänki epäilyttää.
Sit, jos oliki parannettavaa, ni tietää ens kerralla, ja voi siihen pyrkiä.
Ja normimavea jos tekee, ni tuskin kannattaa alaslaskua erityisemmin jarrutella välttämättä. Romanialaiset yms. erikseen.
Pelkkä kontrolloitu tiputus on selälle paljo hellempi.
Nyt työmäärän lisääntyessä on alkanut tulemaan yläselkä todella kipeäksi touhusta.
Jos kyykätessä polvet hakee keskelle, niin millä apuliikkeillä tähän voisi saada parannusta? Heikot sisäreidet kyseessä?
Jos kyykätessä polvet hakee keskelle, niin millä apuliikkeillä tähän voisi saada parannusta? Heikot sisäreidet kyseessä?

Tästä on oltava samaa mieltä. Luulisi korjaantuvan sillä kun vain keskittyy painamaan polvia ulos. Ei mulla siellä ainakaan aikoinaan mitään heikkoutta ollut, eikä varsinaisesti aktivointiongelmaakaan, vaan ihan vain tekniikkavirhe. Siltä pohjalta en oikein osaa nähdä hyötyä kuminauhavemputuksista ja apuliikkeistä. Ainoa järkevä on kuminauhan kanssa kyykkääminen, koska se muistuttaa hyvin siitä polvien ulos painamisesta.katohan, ettei paine mee päkiälle. vähennä rautaa ja pidä ne polvet ulkona. eniten se vaatii fokusta asiaan. pitää panostaa. kummari on ok muistuttaan asiasta. lopeta sarja ku vielä pysyy nättinä. nöyryyttä pikkusen ja korjaantuu kyllä.
Tästä on oltava samaa mieltä. Luulisi korjaantuvan sillä kun vain keskittyy painamaan polvia ulos. Ei mulla siellä ainakaan aikoinaan mitään heikkoutta ollut, eikä varsinaisesti aktivointiongelmaakaan, vaan ihan vain tekniikkavirhe. Siltä pohjalta en oikein osaa nähdä hyötyä kuminauhavemputuksista ja apuliikkeistä. Ainoa järkevä on kuminauhan kanssa kyykkääminen, koska se muistuttaa hyvin siitä polvien ulos painamisesta.

En tossa huomannu mitään liiemmin, mut 0:56 näkyy selkeesti. Puhummeko samasta ilmiöstä?
Nii. Hyvi vaikee täst äkkiseltään sanoa. Sen tiiän, et taipumusta moiseen on. Eka kerta, ku mavessa tullu mun tietosuuteen tosin
Pitää olla varuillaan, ja kyylätä jatkossa.
voi olla tarkkaavaisuudestaki kii lähinnä.
Mulla oli ego-ongelma, korjaantu ottamalla yhdet lätyt pois päistä.Tästä on oltava samaa mieltä. Luulisi korjaantuvan sillä kun vain keskittyy painamaan polvia ulos. Ei mulla siellä ainakaan aikoinaan mitään heikkoutta ollut, eikä varsinaisesti aktivointiongelmaakaan, vaan ihan vain tekniikkavirhe.