Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomi
Onhan se kyykky hyvä, mutta ei muita jalkaliikkeitä pidä myöskään vähätellä. Itse saan silmin nähden pyöreyttä reisiin tekemällä ensin prässiä 4 x 12-15 ja sitten hackin 4 x 8-10. Myöskin etukäteisväsytys reisiojennuksella ja siihen päälle mikä tahansa työntöliike toimii hienosti. Jalkaliikkeissä on mun mielestä tärkeää tuntea se liike reisissä paitsi työntövaiheessa, mutta myös negatiivisessa vaiheessa. Vaihdelkaa niitä jalkaliikkeitä säännöllisen epäsäännöllisesti.
Originally posted by maolpa
Onkos muuten kyykyssä jotain sellaista maagista tulosrajaa, jolla tietäisi joten kuten erottuvansa keskivertoleikkikerholaisesta? Tyyliin penkin satanen. Näin noviisina olisi mukava hiukan tietää missä vaiheessa mennään.
-- (mulla on jalat ihan hyvässä kunnossa, oon pelannu minigolfia jne.)
Originally posted by Mara
![]()
Ohi aiheesta, mutta yksinkertaisesti: Minkälainen liike on tämä good morning?
Onkos muuten kyykyssä jotain sellaista maagista tulosrajaa, jolla tietäisi joten kuten erottuvansa keskivertoleikkikerholaisesta?
Originally posted by Kraftwerk n
Kaksi kertaa omapaino kyykyssä on aloittelijalle hyvä tavoite....Pitkällä tähtäimellä sitten kolme tai neljä kertaa omapaino:kippis1:

Kaksi kertaa omapaino kyykyssä on aloittelijalle hyvä tavoite....Pitkällä tähtäimellä sitten kolme tai neljä kertaa omapaino:kippis1:
Aaaaha! Ei niskassa, vaan takaolkapäiden varassa "kupissa". Kun tanko on oikealla paikalla, ei niskassa pitäisi tuntua minkäänlaista kipua, vaikka kyykkäisi hihaton paita päällä.Originally posted by Ulle
Painot niskassa tunne on helvetillinen (niinhän se pitääkin), mutta reenin jälkeen sitä on itsestään helkkarin ylpee.
Originally posted by tommih
Ai 80 kilosen tyypin pitäis ekalla kerralla kyykätä yli 150 kg. AHahhahaahhahahhaha sallinet että nauran:lol2: :lol1: