Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo no täytyy koittaa vaihtaa etukyykyksi seuraavassa treenissä. Kannattaisiko tankoa pitää kädet ristissä vai sormien päällä tekniikalla?
Vai onko se ihan yksilöllistä kumpi parempi?
Ehdottomasti kädet koukussa eli sormien päällä! Kädet ristissä yläselkä menee notkolle, mutta kaikilla ei ranteet taivu tarpeeksi.. Aluksi on pientä kipua, mutta siihen tottuu.
Pakko tarkentaa: kädet ristissä eli faarao-otteella yläselkä saattaa mennä vähän kumaraan. .
No problem! Jos homma toimii tangolla, tee sillä ja unohda laite. Laitteessa on se kelkka (ja käyttäjä) joka painaa x kiloa, luultavasti vähän kitkaa, siksi pienemmät painot. Tulokset on vertailukelpoisia korkeintaan samanlaisen laitteen kanssa.

Viime jalkatreenissä etukyykyssä 3x6x100kg, kun takakyykyssä menee vain 5 toistoa 90 kilolla, mistä lienee johtua ? :D
Et osaa kyykätä, ei siinä muuta. Voimantuotto on kyllä parempi takakyykyssä. Takakyykyssä ei kyllä pitäisi olla etukyykkyyn verrattuna juurikaan heikkoja lenkkejä koordinaation ja liikkuvuuden lisäksi
Eiks toi lantion lievä kippaaminen ala-asennossa ole nimenomaan väärin vaikka tässä on muka "perfect form". Ite oon ymmärtäny että niin alas missä toi kullakin tapahtuu ei pidä mennä jos ei kerta liikkuvuus riitä.
Pitääkin vielä kysyä auttaako syväkyykkyjen teko lihasten kasvatuksessa? Olen tehnyt _aina_ etu- ja takakyykyn reidet vaakatasossa, kun tuo yliojennus tuntuu inhottavalta?
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Yx5xZJwpkCs&feature=fvwp
Eiks toi lantion lievä kippaaminen ala-asennossa ole nimenomaan väärin vaikka tässä on muka "perfect form". Ite oon ymmärtäny että niin alas missä toi kullakin tapahtuu ei pidä mennä jos ei kerta liikkuvuus riitä.