Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mitäs vittua sen pitäisi sitten tehdä?
:lol2: Voi elämä millasia kommentteja tuossa... trolltroll.http://www.youtube.com/watch?v=OtF_UfaGOZk
Siinä olis video mikä oli tossa pari sivua taaksepäin
spookyboo1 (3 weeks ago)
oon kuullu huhuja että tää kaveri ois sekaantunu myös proteiiniin. Mulla on monta kaveria menny hautaan sen takia.
Tää on kyllä paras ikinä!

Tarkoitan etureisiä. Pari sivua sitten sanottiin sen ottavan enemmän takareisiin ja lantioon.
Salomaha sanoi:No mitäs vittua sen pitäisi sitten tehdä?
Pyranha vois myös kattoa tosta ton mun videon, että oppisi kyykkäämään ;=)
kahen tunnin kävely metsässä/epätasasessa maastossa. siinä on kuulema (joku suomalainen vetäjä harrastaa moista) paras tapa aukasta jumissa oleva selkä
Ei tuo lumella kävely aja sitä samaa asiaa. Pointtina tuossa epätasaisessa maastossa kävelyllä on että lantioon tulee pumppaavaa liikettä

Saattaa olla myös rectus femoris (keskimmäinen etureiden neljästä lihaksesta). Mennessä syvälle kyykkyyn erityisesti jos jalat on melko leveällä niin ala-asennossa osuu lonkan pää siihen. Kokeile: ole normi kyykkyasennossasi ja laita sormi tuohon lonkkaluun etupuolelle ja laskeudu alas. Sormi joutuu puristuksiin tai työntyy pois, ala-asennossa luun pää nirhaisee rectus femorista. Onko kipupiste juuri siinä kohdalla?
Saattaa olla myös rectus femoris (keskimmäinen etureiden neljästä lihaksesta). Mennessä syvälle kyykkyyn erityisesti jos jalat on melko leveällä niin ala-asennossa osuu lonkan pää siihen. Kokeile: ole normi kyykkyasennossasi ja laita sormi tuohon lonkkaluun etupuolelle ja laskeudu alas. Sormi joutuu puristuksiin tai työntyy pois, ala-asennossa luun pää nirhaisee rectus femorista. Onko kipupiste juuri siinä kohdalla?