Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oon viela 14v, mutta ei kaikki nuoret oo rintahauispelleja...itella mave 2x penkki ja kyykky noin 1.6x..hauiskaanto painot ja penkki on ihan saalittavia .)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itseasiassa tuo on aikamoinen totuus. Vittu mitä tässä itteni ikäsiä, tai vuoden pari nuorempia että vanhempia käy puntilla, niin aika monet menee salille, hyökkää penkkiin, lätkää 40kg (ennätys jossain 50-60kg kieppeillä) ja vetelee sitä jonkun parikyt minuuttia, jonka jälkeen mennään tekee haukkaa ja pari prässisarjaa, ja ollaan sitte niin polleaa poikaa, ja lähetään vetää salilta jotta ollaan valmis pullistelemaan seuraavana päivänä koulussa. Vituttaa nuo keskenkasvuiset nulikat (paraskin sanoja, ite just 15v) jotka tekee pari liikettä ja sitten ollaan niin vitun lihaksikasta ja voimakasta. Ittestäni en sano asiaan vittuakaan koska sehän ei asiaa liikuta. Ja anteeksi jos purin nyt huoleni tähän, mutta en kehtaa uuttakaan topicia tämän takia aloittaa. Huhhuh

Itse olen 15 ja ennen kuin löysin pakkotoiston n. vuosi sitten tein ylätaljaa, kyykkyä, mavea yms. Nykyään teen kultaista kuusikkoa. Ja jottei ihan offtopikics niin penkki n.62,5 , takakyykky n.75 ja mave n.90. Mitat on: 163/55 .

Penkistä n. 30kg ja alataljaa jollai 40kg sarjaa kun olin 15. Lähtötaso muutekin helvetin paska ja nytte penkki parin vuoden jälkeen n. 110kg ja alataljaa lähtee sarjaa 130+kg. Ja penkkiikää en oo tehny n. 6-8kk ku ei ranne tykkää. Vinopenkkii sit vääntelen :d

Zone-sarja -42%
Muut nuoret luovat treenaaville paineita, jotka pakottaa tekemään penkkiä ja hauista. Ainoita kysymys joita tulee itelleen, et: "paljon penkki." Sitten välillä: "näytä pala"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
184cm / 74kg

penkki: 75kg tai sarjaa 8 x 67.5 tai 6 x 70kg
Mave: kevyesti pumppaillen 10 x 60
Kyykky: prässissä 6x 100kg (juuri aloitin lajin)

Koko harrastukseni ajan oon tehny melkeeimpä pelkkää pitkää sarjaa, näkyy esim. tuossa penkkituloksessa.
11kk yhteensä tullu reenailtua, joista viimeisin 5kk "kunnolla"

~175cm/~68kg

Penkki: 87.5 kg
Maastaveto: 130-135 kg.
Kyykky: 102.5 kg.
Tempaus: 65 kg.
Työntö: 75-77.5 kg.

Harrastanut kuntosalilla käymistä ~3kk 2011 kesään asti. Koulujen alkamisen jälkeen aloitin painnoston. Täytin 15 vuotta ihan pari kuukautta sitten ja omasta mielestäni tämän hetkiset tulokset ovat hyvät ikääni ja painooni nähden. Penkkiä en ole tehnyt pariin kuukauteen, kuin muutaman kerran ja varmaan lopetan lähes kokonaan, koska aion keskittyä painonnostoon.
Pystypunnerrus maksimi on ~55kg, onko tuo hyvä tulos? Kyykkyä ja maastavetoa aloin tekemään vasta kun aloitin painonnoston, mutta kehitin jalkoja prässissä tuohon 2011 kesään asti.

Mitä mieltä olette, onko tulokseni hyvät teidän mielestänne?

Back
Ylös Bottom