Olin tossa 1,5 vuotta sitten hakemassa töihin viinanpullottamoon. Erikseen oli varattu haastatteluajat ja kaikki. Menin ajoissa paikalle ja istuskelin odottamassa vuoroani aulassa jonkin aikaa. Sitten haastattelija tulikin paikalle ja sen sijaan että oltais menty johonkin huoneeseen jutteleen, mentiinkin tehdaskierrokselle. Sukellettiin sitten noin kilometrin pituisen käytävän jälkeen karmeeseen meluun ja haastattelija totes "täällä sit työskennellään" . No meikä päätti antaa mennä ja totesin "ai eiks täällä oo tän melusampaa? Tv tehtaalla on kyllä meluisampaa.." ;) Tää otti todesta ja rupes kyseleen et paljon mä oon ollu tv tehtaalla ja meikä totee ihan pokkana et pari kuukautta
(siivoajana toimistopuolella, ei tartte ku kävellä tehtaan läpi...) Sit mentiin toimistoon jossa katottiin todistukset läpi. Kyseltiin perhesuhteet ja lasten hoidot . Olin aivan varma etten saa paikkaa ku lähin. En ehtiny ku 5 minuutin ajomatkan päähän ku puhelin soi ja paikkaa tarjottiin mulle!
Arvaa vaan särkikö pää ekat kaks kuukautta melusta ku en ollu tottunu oikeesti meteliin yhtään.:lol2: Mut sainpahan paikan!!!
Ja nykyisen paikkani haastattelu meni suunnilleen näin: Menin sisään ja haastattelija kätteli ja esitteli ittensä. Mentiin kahvioon jossa haastattelija ahtoi itteensä pullaa vauhdilla ja esitteli firmaa. sit se kysy milloin voin aloittaa. Missään välissä ei ollut "oikeaa" haastattelua vaan hän oli huolissaan siitä josko mä suostuisin tuleen sinne töihin! Eli minä jolla ei ollut alan koulutusta, kokemusta tai mitään!
Tottakai menin, palkka nousi puoltoista kertaiseksi kertaheitolla ja työajat muuttu paremmiksi:D