Kai olette huomannu ylläpito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi muuten kirjotit tästä tänne yleiselle puolelle, etkä vain vippipuolelle? Kai ylläpito vippipuoltakin lukee...

Mä en ois edes huomannu koko juttua, jos sä et ois raportoinu. ;)

Ylläpito HOI! Potkaskaa nyt tuo julkea_kameli, kuka siis EI ole vippi pois tuolta ja vähän äkkiä kans. Siel se tsiigaa tyttöjen ja meidän muiden vippien kuvia salaa. Ja sitäpaitsi:
misc11.jpg

Edit: ok, homma korjattu jo näköjään

Originally posted by julkea_kameli
Lisää avoimien ovien päiviä kiitos!:D
Lisää bannia julkea_kameli:lle kiitos!:D

Originally posted by foobari
Ylläpito HOI! Potkaskaa nyt tuo julkea_kameli, kuka siis EI ole vippi pois tuolta ja vähän äkkiä kans. Siel se tsiigaa tyttöjen ja meidän muiden vippien kuvia salaa. Ja sitäpaitsi:

Edit: ok, homma korjattu jo näköjään

MItäköhän erikoista niissä kuvissa olevinaan ? Monella muulla palstalla ei tarvitse etes rekisteröityä että näkee käyttäjien kuvat.

Originally posted by gYMIäM
MItäköhän erikoista niissä kuvissa olevinaan ? Monella muulla palstalla ei tarvitse etes rekisteröityä että näkee käyttäjien kuvat.
No ei mitään erikoisempaa, tavallisia ihmisiä. Pointti olikin siinä, että jos vipit haluaisivat kuviansa kaikkien nähtäväksi, olisivat he varmaan kuvansa jonnekin muualle kuin vippi-palstalle laittaneet. Ja noin muuten tuo mun kommentti oli vähän inside kun tuo ko. ei-vippi istuu tossa vieressä ~8 tuntia päivässä.

Originally posted by foobari
Pointti olikin siinä, että jos vipit haluaisivat kuviansa kaikkien nähtäväksi, olisivat he varmaan kuvansa jonnekin muualle kuin vippi-palstalle laittaneet.

Tai sitten yritetään saada porukka maksamaan se vip-maksu vaikka puhtaasti uteliaisuuden vuoksi.:)

Joops, mä tunnustin jo tuolla vippipalstalla, että toi oli mun moka. Myös ylläpidon forumi oli vieraiden katseille hetken alttiina. Pahoittelut. :)

Originally posted by Tomi
Joops, mä tunnustin jo tuolla vippipalstalla, että toi oli mun moka. Myös ylläpidon forumi oli vieraiden katseille hetken alttiina. Pahoittelut. :)

Perkele, kun en ite huomannu:itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom