Kahjoimmat ravintouskomukset??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kyseinen kaveri on myös kertonut että mitä korkeampi rasvaprosentti niin sitä helpompi on kasvattaa lihasta.

Yhtä yleinen harhaluulo kuin se että pienenmäärän läskiä voi muuttaa lihakseksi tai että fastin mass2 on tie autuuteen. Itku tulee.

Edit. Thomppa, kyllä sitä suuremmalla massalla suuremmat raudat liikkuu! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyseinen kaveri on myös kertonut että mitä korkeampi rasvaprosentti niin sitä helpompi on kasvattaa lihasta.

Näitä on näköjää liikkeellä. Vanhalla salilla yks kaveri väitti silmät kirkkaina kuinka ottaa tarvittavat lisäkalorit kääretortusta ja mansikkahillosta. Koska läski auttaa nostamaa suurempia rautoja!

Ja pakko lisätä vielä kuinka olen kuullut, että gynot johtuvat ''estrogeeni pohjaisista steroideista'':david: :D tai no kyllähän se näinkin voisi olla... puhuttiin tässä yhteydessä bodaamisesta jolloin en usko että kamalan moni käyttäisi näitä kyseisiä aineita ;)

Pari viikkoa sitten kun olin koulussa ja nappasin taskustani 75g proteiinipatukan, (ProFX) ja rupesin sitä siinä vetelemään, niin kaverit laittoivat kauhean halon pystyyn. "YKS DUDE VETI NOIT JA LIHOI 25 KG KUI VTUS SYÄT NOIT??????!!one!!11!!"

Ja sit piti tietenki ruvet selittämään, että menkääs vertaamaan näitä vaikka marssipatukkaan... Ei ne mitään usko.

Itse aloitin pari kertaa teini-iässä laihiksen jotta sixpäcki tulis esille.
Dieetti meni niin että söin vasta joskus päivällä klo 15 ekan kerran jotain ja jos oli oikein hyvä laihispäivä niin saatoin syödä vasta klo 17 ekan aterian. Söin vielä illalla yleensä toisen aterian kun oli aina hirvee nälkä, mut kuvittelin laihtuvani kun söin vaan pari kertaa päivässä.
Näiden annoksien koko oli luokkaa 1500kcal/ateria ja 90% pelkkää hiilaria ja paskaa rasvaa.
Hyvin meni laihis plussakaloreilla ja päin vittua syöneenä.

Toinen mahtava oivallukseni oli kun käytiin ekoja kertoja salilla niin lisäravinnekaupasta piti ostaa palautusjuomaa. Se oli just sitä mis on hiilareita 76g ja prodee 4g. Meni ekaan viikkoon varmaan 5 kilon säkkiä ilman yhtään treeniä ja sit ku olin ihan vitun turvonnu ni aattelin et lihakset alkaa tulla esiin :D
Onneks yks kaveri sano ettei toi ollu mitään proteiinijuomaa et se on sitä mikä kasvattaa lihaksia. Olin tosi nolona ja menin heti ostaa 3 säkkiä proteiinijauhoja ja neki meni 5 päivän kuluessa. Muistelen vieläki hymyillen sitä ilmavaivojen luomaa ihanaa tunnelmaa huoneessa ku ei pystyny nukkuu ku pakki ihan sekaisin eikä voinu hengittää.
Myöhemmin onneks löysin tän sivuston ja aloin ruoskimaan itseäni. Meni muuten varmaan 4-5 vuotta ennen ku liityin tälle sivustolle.

Itse aloitin pari kertaa teini-iässä laihiksen jotta sixpäcki tulis esille.
Dieetti meni niin että söin vasta joskus päivällä klo 15 ekan kerran jotain ja jos oli oikein hyvä laihispäivä niin saatoin syödä vasta klo 17 ekan aterian. Söin vielä illalla yleensä toisen aterian kun oli aina hirvee nälkä, mut kuvittelin laihtuvani kun söin vaan pari kertaa päivässä.
Näiden annoksien koko oli luokkaa 1500kcal/ateria ja 90% pelkkää hiilaria ja paskaa rasvaa.
Hyvin meni laihis plussakaloreilla ja päin vittua syöneenä.

Toinen mahtava oivallukseni oli kun käytiin ekoja kertoja salilla niin lisäravinnekaupasta piti ostaa palautusjuomaa. Se oli just sitä mis on hiilareita 76g ja prodee 4g. Meni ekaan viikkoon varmaan 5 kilon säkkiä ilman yhtään treeniä ja sit ku olin ihan vitun turvonnu ni aattelin et lihakset alkaa tulla esiin :D
Onneks yks kaveri sano ettei toi ollu mitään proteiinijuomaa et se on sitä mikä kasvattaa lihaksia. Olin tosi nolona ja menin heti ostaa 3 säkkiä proteiinijauhoja ja neki meni 5 päivän kuluessa. Muistelen vieläki hymyillen sitä ilmavaivojen luomaa ihanaa tunnelmaa huoneessa ku ei pystyny nukkuu ku pakki ihan sekaisin eikä voinu hengittää.
Myöhemmin onneks löysin tän sivuston ja aloin ruoskimaan itseäni. Meni muuten varmaan 4-5 vuotta ennen ku liityin tälle sivustolle.

Söit yli 2kg heraa viiteen päivään?:urjo:

Yksi kaveri väitti kiven kovaa, että vain leivästä saa kuitua. Sama henkilö ilmeisesti kuvitteli, että rahka ja ananas jotenkin mystisesti laihduttavat ihmistä, vrt. omenaviinietikka tai laihdutuskapselit.

"Söit yli 2kg heraa viiteen päivään?"

Jep, oli kokoajan paska olo mut "lihasten" takii piti kärsii. täyttelin kokoajan mukii jauhoilla ja vedellä. Aattelin et mitä enemmän vedän ni sitä nopeemmin kasvan isoks ja vahvaks :D
En tajuu miten noi isot kehonrakentajat pystyy puskee bulkilla semmosii määrii prodee, Hulkkiki tais jossain mainita et on testannu yli 600g päivässä pidemmänki aikaa. Sick!

mummo sano aina kahvipöydässä:"jäätelö ei lihota ku se on kylmää" :D

Yksi kaveri väitti kiven kovaa, että vain leivästä saa kuitua. Sama henkilö ilmeisesti kuvitteli, että rahka ja ananas jotenkin mystisesti laihduttavat ihmistä, vrt. omenaviinietikka tai laihdutuskapselit.

Ananas kyllä poistaa vettä, voihan sen ehkä joku ajatella laihtumisena

Mutsin mielestä dieetillä pääasia on se kalorien kokonaismäärä, eli ravinnon laadulla ei MITÄÄN väliä... Hänen mielestään sopiva dieetti voi ihan hyvin olla sellanen, että energiansaanti koostuu pelkästä alkoholista, kunhan kalorien "raja" ei ylity =D

Mä uskoin nuorempana vakaasti siihen, että Mäkin kalahampurilainen on varsin terveellistä ruokaa, koska siinähän on kalaa, joka on terveellistä. Aina siis kun satuin terveysintoilutuulelle, niin tilasin tyytyväisenä Mäkistä kala-aterian (siis tietysti ranskiksilla ja sokerilimulla) ja taputin itseäni olalle tervellisestä valinnasta. Hiljaa itsekseni tietysti tuhahtelin terveysasioista muka mitään tietämättömille kavereilleni, jotka tilasivat kala-ateriaan verrattuna superepäterveelliset BicMac-ateriat...

Itsellä ehkä pahimmat mokat olivat kokonaan rasvan jättäminen ruokavaliosta
ja se luulo että proteiini ja hiilihydraatit lihottavat, kuten rasvakin.
Ja sitten se että pidin kaikenmaailman sokeria täynnä olevia myslejä ja jogurtteja terveellisinä
:hyper:

mummo sano aina kahvipöydässä:"jäätelö ei lihota ku se on kylmää" :D

No tossahan on ihan logiikka kun sen jäätelön lämmitämiseen ruumiinlämpöiseksi kuluu energiaa. Ei vaan välttämättä ihan kattamaan jäätelöstä saatavaa energiaa :jahas:.

No tossahan on ihan logiikka kun sen jäätelön lämmitämiseen ruumiinlämpöiseksi kuluu energiaa. Ei vaan välttämättä ihan kattamaan jäätelöstä saatavaa energiaa :jahas:.
Tai sitte jäätelö viilentää kehoa, jolloin ei tartte tuhlata energiaa niin paljo kehon viilentämiseen. Ja sitä kautta pikemminki vähentäis kulutusta. Riippuu varmaan vähän olosuhteista, jos on muutenki jo kylmää niin lisäkylmyys lisää kulutusta. Jos puolestaan on kuumaa niin kylmä jäätelö vähentäis kulutusta. Mutta eiköhän sillä melko pieni käytännön merkitys oo kuitenki :rolleyes:

Kerroin yhelle tyypille joskus 2 vuotta sitten amiksessa, että aloin käyttämään proteiinijauhoa, niin tämä katto silmät pyöreinä ja sanoo et oot sä menny ihan sekasin!? Sitten sano et aattele nyt kun jos jäät kiinni niistä:lol2: Sit kun siihen lähelle tuli muuta porukkaa, niin tämä kuiskaa (ettei vaan muut kuule) että hommasitko sä ne jauhot jonkun bodarin kautta vai:david::david::david:

Tai sitte jäätelö viilentää kehoa, jolloin ei tartte tuhlata energiaa niin paljo kehon viilentämiseen. Ja sitä kautta pikemminki vähentäis kulutusta. Riippuu varmaan vähän olosuhteista, jos on muutenki jo kylmää niin lisäkylmyys lisää kulutusta. Jos puolestaan on kuumaa niin kylmä jäätelö vähentäis kulutusta. Mutta eiköhän sillä melko pieni käytännön merkitys oo kuitenki :rolleyes:
eikö energiaa kulu nimenomaan kehon lämmittämiseen, koska ympäröivä ilmahan on kylmempi kuin kehon lämpötila ? :offtopic: sitte ontopic luulin vielä pari vuotta sitten että hampaiden pesun jälkeen on ihan ok ottaa omena tai omenamehua, koska äiti sanoi niin kun olin pieni. siis luulin ettei se aiheuta happohyökkäystä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom