Kaarti Massacre -uhkausvideo Youtubessa

Kaupunki
Helsinki
http://www.youtube.com/watch?v=Tz9--x8VMHY

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907129917863_uu.shtml
Videopätkässä uhkaillaan Jääkärirykmentin johtoa
Sunnuntai 12.7.2009 klo 21.37

Poliisi tutkii internetissä pyörivää "Kaarti Massacre" videopätkää.

Uhkausvideo YouTubessa

Uhkaus kohdistuu Helsingin Santahaminassa toimivan Kaartin Jääkärirykmentin johtoon. Kahden minuutin YouTube-pätkässä uhkaillaan viittä eri Jääkärirykmentin päällikköä nimittämällä heitä orjapäälliköiksi. Taustalla soi uhkaavaa musiikkia ja tunnelma on luotu koulu-uhkausvideoiden henkeen. Videon alussa näytetään ilmakuvaa Santahaminasta.

- Asia on poliisin ja puolustusvoimien tiedossa, ja sitä tutkitaan, vahvistaa Helsingin poliisin päivystävä komisario Kirsi Ahava.

Joitain tunteja netissä pyörinyt video on herättänyt jo laajaa huomiota.

Melkosta huomionkeräystä. Hyvin otti mediankin haltuun. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisko joku TJ0-pila? Kaveri päässy just intistä kotiin ja kännipäissän koittanu olla hauska...

edit. saa olla aika kiero huumorintaju..

Oisko joku TJ0-pila? Kaveri päässy just intistä kotiin ja kännipäissän koittanu olla hauska...

edit. saa olla aika kiero huumorintaju..

Jos asianomaiset ei tiedä että tää on pila niin menee jo yliymmärryksen.

Edit. Tein tästä itse aiheen jo kello 22.11 mutta ei sitä missään näyt :wtf:

"themikueli (5 minutes ago) Spam Marked as spam heh, ei taia olla kaikki alokkaat tuvassa =) "

Höyhen, mä olin jo vastaamas siihen sun threadiin mutta se hävis jonnekin.

aika vitun pässi saa olla jos inttiin lähtee amok-juoksua suorittamaan. Ei kovin montaa paikkaa intin lisäksi tule mieleen missä 24/7/52 pyörii vartiointi jossa vartijoilla on aina kovat lippaassa...

Ei taida vartiossa olevila varusmiehillä olla patukaa järeämpää, aseet on päävartiossa ilman patruunoita. (korjatkaa jos oon väärässä) Tosin varuskunnan vartiopäälliköllä taitaa olla pistooli?

Varmaan joku kaveri, joka aloittaa asepalveluksen nyt. Tyyppi haluaa vain saada hullunpaperit. Ei muuta, final report.

Meikä veikkaa, että jonku gonan tekosia. Aika harvalla palvelukseen astuvalla on tietoa kuka on kouluttajana tai vastaavana missäkin yksikössä...kai.

Ei taida vartiossa olevila varusmiehillä olla patukaa järeämpää, aseet on päävartiossa ilman patruunoita. (korjatkaa jos oon väärässä) Tosin varuskunnan vartiopäälliköllä taitaa olla pistooli?

Varuskuntakohtainen. Meillä oli kovat piipussa Riihimäellä.

Meikä veikkaa, että jonku gonan tekosia. Aika harvalla palvelukseen astuvalla on tietoa kuka on kouluttajana tai vastaavana missäkin yksikössä...kai.

Tätä mäkin veikkaan, jotain poloista on ruvennut skapparit vituttamaan niin pahasti, että kostaa sitten tällä tavalla. Voi olla pari päivää vähän vauhkona töissä nuo kapiaiset tämän jälkeen.

Ei Kjääkeillä siel ikinä oo kovia piipussa ku pelkästään tietyissä harjotuksissa. Pistoolia kantaa monikin skappari kyllä.

Tätä mäkin veikkaan, jotain poloista on ruvennut skapparit vituttamaan niin pahasti, että kostaa sitten tällä tavalla. Voi olla pari päivää vähän vauhkona töissä nuo kapiaiset tämän jälkeen.

Ihan varmuuden varalta, toivottavasti ei mee huomenna töihin. Tosin asiaa sulateltuani alan pikkuhiljaa uskomaan kieroutuneeseen gonaan, mutta ei tää ookkaa mielipide kysely :D

Ei kyl tota hirveän kevyesti ottais, jos sattuis omalle kohalle. Uhkaus on aina uhkaus, oli se syy sit mikävaan.

Eiköhän ne sinne hommiin mene. Pitää vaan pistoolia mukanansa koko päivän.

Voi vittu mikä pelle. Jos tää on tosissaan, niin aamuun mennessä siellä on varmasti paikalla sen verta tulivoimaa että yksi syrjäytynyt nörtti ei pitkälle pääse. Ja jos ei ole tosissaan niin tod.näkösesti aamuun mennessä putkassa ja siitä sitten linnaan.

Saunan taakse tälläset idiootti-uhkailijat, voi vittu mihin tää maailma on menossa, täällä on enemmän velliperseitä kuin saudi-arabiassa muslimeja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom