Kaapeli-tv näkyy isille ilmaiseksi 10.11 klo18 - 13.11 klo8

Aika outoa onko mulla paska digiboksi vai miksei mulla näy noi canal+ sport kanavat?
Enpä tiedä.. ootkos koittanu päivittää kanavalistaa? jos se vaik auttais.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvin nuo näkyy, tosin Canal + jälleen kerran pihtaa omia kanaviaan ja näkyy vain sport kanavat.
Spice ja Playboy channel näyttää pehmopokea (ei saa ketään kovaksi), mutta Tv1000 tulee kunnon pneumatiikkaa ;)

Onko teillä netti rikki vai miten täällä on ukot ihan intona kaapelikanavien ö-laatuisesta halvasta jynkystä? Rupsahtaneita leipääntyneen näkösiä 45+ pokestaroja puuduttavassa peruskaavamenossa. Pahimmillaan vielä saksaksi.

Oon vissiin vähemmistössä mutta Discovery on about ainoa noista maksukanavista mitä jaksaisin töllätä kuinka paljon hyvänsä. Ei vaan saa tilattua yksinään vaan Welho S -pakettiinkin on tungettu kaikkea turhaa basaa samaan settiin.

onko muilla ongelmia tv1000 äänien kanssa? mulla ei kuulu kaikilta kanavilta ääntä ollenkaan, wtf??

ironmind: Tsekkaappa soneran basic. 5,90e/kk ja tulee discovery + jotain jämäkanavia.
Vähän turha kattoo soneran basic-pakettia, jos kuuluu welhon kaapeliin :jahas:

^
Kyllä tuolla tv1000:lla housukäärmeen pesimistä näytetään. Tosin ilman David Attenboroughn selostusta.

onko muilla ongelmia tv1000 äänien kanssa? mulla ei kuulu kaikilta kanavilta ääntä ollenkaan, wtf??

sulla on varmaankin optinen lähtö sun digiboksissas?

vaihda äänilähteeksi joku muu kuin se ac3 niin rupeaa kuulumaan.

ei muuten ole. osa tv1000 kanavista pelaa ihan normaalisti, olikohan se ihan perus ja plusone vai mikä vittu se on ja sit joku muu niistä ei lähetä ääntä... eipä tuota jaksa kyl sen kummemmin miettiä ku sellasta paskaa tulee koko viikonloppu, mut aluksi askarrutti. oishan se toki parempi katsoa tuo nahkakyyn konsertti äänien kanssa ensi yönä, voi muuten mennä koko kokemus piloille.

Vanha ketju ylös;

image_gallery

Welho Maksu-tv -kanavat avataan ilmaiskatseluun 17. - 20.9.

Vääntäkääpä tyhmälle rautalangasta: Onko tuo vaan kaapeliverkon juttu..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom