- Ikä
- 33
Enpä tiedä.. ootkos koittanu päivittää kanavalistaa? jos se vaik auttais.Aika outoa onko mulla paska digiboksi vai miksei mulla näy noi canal+ sport kanavat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpä tiedä.. ootkos koittanu päivittää kanavalistaa? jos se vaik auttais.Aika outoa onko mulla paska digiboksi vai miksei mulla näy noi canal+ sport kanavat?
Vähän turha kattoo soneran basic-pakettia, jos kuuluu welhon kaapeliin :jahas:ironmind: Tsekkaappa soneran basic. 5,90e/kk ja tulee discovery + jotain jämäkanavia.
Sama ongelma...onko muilla ongelmia tv1000 äänien kanssa? mulla ei kuulu kaikilta kanavilta ääntä ollenkaan, wtf??
onko muilla ongelmia tv1000 äänien kanssa? mulla ei kuulu kaikilta kanavilta ääntä ollenkaan, wtf??
Spice ja Playboy channel näyttää pehmopokea (ei saa ketään kovaksi), mutta Tv1000 tulee kunnon pneumatiikkaa ;)
Eikä. Oliko muka suorituselimiä? Kaveri kertoi, että ei ollut. Turhuutta.
Eikä. Oliko muka suorituselimiä? Kaveri kertoi, että ei ollut. Turhuutta.
onko muilla ongelmia tv1000 äänien kanssa? mulla ei kuulu kaikilta kanavilta ääntä ollenkaan, wtf??
Näköjään tulee tänää tv1000 nordiciltaEi sattuis tuleen yhtään Beckiä, maailman parasta dekkarijaksoa TV1000:lta? Kuka tietäis?