K-1 Paras taistelija (mielipidekysymys)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jostain syystä olen tyytyväinen, että Oyama voitti. Tosin aavistelinkin, että Aerts taitaa nyt haukata huttua.
Aerts on kyllä K-1 kehissä jo elävä legenda, mutta MMA-matsit ovat täysin eri asia.Suutari pysykööt lestissään.

Wolverine sanoi:
Eipä ainakaan eilisessä K-1 dynamite:ssa vielä löytynyt Schiltille voittajaa... Aika kovia päänahkoja on Semmy-poika ottanut viime aikoina.

Semmy Schilt Holland / Seido Kaikan
VS
Ernesto Hoost Holland / Vos Gym
WINNER : Semmy Schilt (2R 0'41" TKO)

Kaikki tulokset:
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/top691.htm

Pistäkääpä spoileri tageja, jos kerrotte edellisen päivän tuloksia. En itse nähnyt tuota turnausta tuoreeltaan, enkä olisi tulostakaan halunnut tietää ennenkuin sen itse näen. :whip:

Ruslan Karaev on ihan päällikkö. Pidän kyllä enemmän World Max-turnauksista, koska matsit ovat paljon tasokkaampia eikä se ole mikään friikkisirkus. Pidän Pramukin ja Kraussin tyylistä.

Mark Hunt oli päällikkö aikoinaan. Kaverin kroppa oli kaikkea muuta kuin fighterille ominainen, mutta potkuissa ja varsinkin lyönneissä oli silti ruutia ja nopeutta. Voitti finaalin 2001.

Ja yks Cro Cop fani löytyy täältä... :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mirco "Cro-Cop" Filipovic. Oon tykänny ukon tyylistä oikeestaan aina... Varsinkin koivet on aika murhaavat...

En tiedä K1:stä oikeastaan mitään, mutta Eurosportilta tuli joku vuoden 2005 K1 mestaruuskisa ja semmoinen jättiläinen kuin Sem Schilt omisti. Yksipuolinen ottelija mielestäni, kun ajoi vastustajan nurkkaan, sitoi ja alkoi polvella moukaroimaan kunnes toinen uupui, mutta voitto on voitto.

Claube Feitosa tyrmäsi Musashin aivan uskomattomalla hyppypolvella. Feitosa muutenkin hurjan oloinen, en tiedä miehen taustoja, mutta vaikka ei näytä kovin ihmeelliseltä (pikkasen ylimääräistä vyötäröllä yms.) niin saatana niitä potkuja!

Sillon, kun Mirko, Aerts, Hoost, Sefo, Lebanner, Hunt yms vaikutti enemmän K-1:ssä tuli seurattuakin kyseistä turnajaista enemmän. Nuista hankala kyllä valita suosikkia. Olin loistavia otteluita kaikkien kesken.. nykyään vähän eri sirkus meinaa olla.
Lebannerin olemus ja O'Fortuna biisinä sais mut juokseen vastakkaiseen suuntaan ja lujaa.

Lebanner, Hunt ja Mighty Mo
Ärsyttävin on Remy Bonjasky, jostain syystä semmoiset Pretty Boy- looking kaverit ärsyttää...
Sama kuin MMA:ssa on se mallipoika, joka kulkee sen puulekan kanssa....GRHHHH!!!!Hollannista sekin,mikähän sen nimi oli..joku Overem???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom