K-1 Paras taistelija (mielipidekysymys)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä Ignashov on paras ja mielenkinntoisin seurata, mikäli se ei löysäile niinku joskus näyttäis. Se tekee homman niin eleettömästi, ja tietenkin plussaa muay thaista! Sit myös Mark Hunt saa respektiä multa, melkoisen kova iskukestävyys ja törkeen kovia lyöntejä.. :worship:

Re: Re: K-1 Paras ottelija (mielipidekysymys)

Originally posted by taisto
Kovinpana luuna pidän kuitenkin Mirkoa, otteluissa on ideaa ja käyttää niitä polviaan ilkeän tehokkaasti.

Ei nyt ihan heti muistu mieleen millon Mirko ois käyttäny polviaan tehokkaasti. Taitaa herran tavaramerkki olla tuo yläpotku.

Sen verran mitä on tullut seurattua niin kovalta vaikutti se ranskalainen vaalea kaveri...olisiko ollut juuri tuo jerome le banner

Joku sais mun puolest viskasta Sefoa tuolilla katsomosta kesken matsin. Se ei oikeesti osaa otella. Naurettavaa pelleilya sen tyyli ja naurettava pelle koko ukko.

Hoostin tyyli vitun tylsaa katseltavaa. Hoostin ja Sefon matsit vastakkain on niin turhauttavaa katseltavaa. Ja Bob Sapp... siita en viitti edes puhua. Sumopaini ois sille parempi laji.
Bonjasky? Muuten ihan jees, mut mika vittu se polviedellahyppypotku oikeen on????:wall: Vittu et on pellen nakonen joka kerta ku se sen tekee:wall:

LeBannerilla taas on tyylia, kovat lyonnit, ei niin nopeat mutta vahvat ja tehokkaat jalat ja liikkuu hyvin. Respectia Jeromille :worship:

Crocop todella lahjakas potkia, mutta jos ottelisi pelkil nyrkeil esim. Huntia vastaan niin noutaja tulis.

Lebanner on hyvä, ja tietenkin Crocop. Ruotsin Martin Holm on myös hyvä mutta on kärsinyt turhan paljon tuomaripelistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Shelto sanoi:
Muuten ihan jees, mut mika vittu se polviedellahyppypotku oikeen on????:wall: Vittu et on pellen nakonen joka kerta ku se sen tekee:wall:

Flying knee anyone :rolleyes: Ihan Muay-thai "vakiokamaa".

Itse kyllä pakko sanoa että Hunt on kyllä semmonen höyryveturi että hauskaa on kattoa sen matseja. Ei se kyllä mikään teknisin ole, mutat jessus sitä rantapallopäätä :rock: CroCop nyt on ihan jo sen takia suosikkeja koska ottelee Priden puolella. Ja sitte Le Banner on kanssa loistava.

Hellion sanoi:
Shelto on varmasti iloinen kun sai kahden vuoden epätietoisuuden jälkeen selvyyden tähän asiaan.

No huhu, en mä nyt tota huomannu. Mistä minä nyt oisin tienny kuin vanha tää topicci on...?! :D

:offtopic: Mikäs on ton Cro-cop:n nykyinen tilanne, onko k-1 cro-copin osalta ohi vai miten on? Kaveri on vissiin tahkonnu enemmänki tuota Prideä ja vissii iha Fedoriakin vastaan kävi kokeilemassa.

Mutta itse kysymykseen, Jerome Le Banner ja (Cro-cop).
Jos kaikki lasketaan ni ehdottomasti Vitor Belfort, siin on kyl äijä :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom