K-1 Paras taistelija (mielipidekysymys)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös goodridge o ottanu ufc:täkin ? on kyl 2 erimaailmaa UFC ja k-1 . Ufc:ssä haetaa enemmä niitä lukkoja ja kaverin pihalle laittamista maassa. Silloin tällöin kyllä pystystäki ratkotaa peli. Sen on osottanu Cro-Cop .[/QUOTE sanoi:
Jep. Mirko tippui aika näyttävästi Kevin Randlemanin etukäden koukulla ;)

Wolverine sanoi:
EDIT: Hauska nähdä jatkossa löytyykö Schiltille kukistajaa.

Tuolla Schiltillä on kyllä helvetin kohmon ja sekavan oloinen tyyli, mutta tehokas se eittämättä on. Kestävyyspuolikin vaikuttaa olevan kunnossa huomioiden että painoa on 130 kiloa ja pituutta 210cm(?). Varmasti hankalaa löytää lääkkeitä tuohon prässiin kun raajaa tulee joka suunnasta ja jatkuvalla temmolla. Yleensä tollaset monsterit gassaa nopeesti, varsinkin jos tempo on noin kova kuin Schiltillä, mutta kaveri ei tuntunut pahemmin puhaltavan täyspituisen matsinkaan jälkeen.

En ollut ennen viime vkl Eurosportin lähetystä nähnyt hemmoa, joten tosi mieluisa yllätys. Mulle jäi sellainen kuva että noista tossa turnauksessa olleista kavereista kaikki on enemmän tai vhemmän vastaantulijoita nykykuntoiselle Schiltille. En tunne K1 kuvioita, mutta MM-tittelistä tuossa kai matsattiin, eli oliko tuossa K1:n parhaat vai löytyykö vielä muita?

Armas sanoi:
eli oliko tuossa K1:n parhaat vai löytyykö vielä muita?

Kyllä tuossa oli parhaat. Remy Bonjasky, kenet Schilt tyrmäsi semifinaalissa, oli muistaakseni voittanut kahtena edellisenä vuotena koko roskan.

Tosin miehen nimeltä Ernesto Hoost, joka on turnauksen nelinkertainen voittaja, piti osallistua alunperin, mutta joutui jättämään homman väliin loukkaantumisen takia. Hänet Schilt kohtaa K-1:n uudenvuoden tapahtumassa. Ikä alkaa kuitenkin painaa Hoostia, joten eiköhän Semmy hoida matsin kotiin suht helposti.

Ulle sanoi:
Jep. Mirko tippui aika näyttävästi Kevin Randlemanin etukäden koukulla ;)
¨
juu se oli kyllä kova. tosin randlemanin tykki ku puhuu ja osuu niin tippuu kuka vaan.
Tosin tässä on myös se että jos et sattunut tietämään niin ainut joka on cro-copin tyrmännyt on randleman, muuten miestä ei ole kukaan tyrmännyt.

kehonrakentaja sanoi:
¨
juu se oli kyllä kova. tosin randlemanin tykki ku puhuu ja osuu niin tippuu kuka vaan.
Tosin tässä on myös se että jos et sattunut tietämään niin ainut joka on cro-copin tyrmännyt on randleman, muuten miestä ei ole kukaan tyrmännyt.

:jahas: Eipä muuten pidä paikkaansa...Pride kehissä ei ole kukaan tyrmännyt Randlemania lukuunottamatta,mutta kyllä K-1 kehissä Mirkoa nukutettiin,esim. Michael McDonald sen teki.

japadahoe sanoi:
Kyllä bonjasky, ja "scorpioni" ignatschov on näyttävimmät, ja kyllä hoostille myös isot propsit.

Bonjaskylta irtoo kyllä hyvin, ja tehokkaana se lentävä polvipotku :worship:

Mutta tuosta Ignaschovin näyttävyydestä en oo ihan samaa mieltä,
pitää hyvin paketin kasassa, hyvät polvet ja raameja riittää.
Mutta jotenkin näyttää aina kun se olis puoliunessa niissä matseissa,
minä olen pirteämmän olonen just heränneenä.
Ei ole tainnu ikinä näyttää oikein semmosta veren maku suussa taistelua.

Jos näyttävyyttä haetaan, niin mun mielestä se suht tuore kaveri,
Ruslan Karaev on mielenkiintonen tuttavuus.
Käyttää spinning backfistiä ja kiertopotkuja, hämää potkuja ja tekee hyppylyönnin.
Kaiken kaikkiaan iso arsenaali aseita, eikä pelkästään shown takia, vaan
käyttää niitä tehokkaasti :worship: :thumbs:

Nikodemus sanoi:
Käyttää spinning backfistiä ja kiertopotkuja, hämää potkuja ja tekee hyppylyönnin.

K1 säännöissä Backfist on kieletty:D ettei iha kauheesti kannata sitä jaella tai tuloo diskaus toistuvasta rikkeestä...

JiiPee sanoi:
K1 säännöissä Backfist on kieletty:D ettei iha kauheesti kannata sitä jaella tai tuloo diskaus toistuvasta rikkeestä...

no pedrkle, näyttäähän tuo aina sitä yrittävän vähintään kerran tai
pari joka matsissa :D
Just minkälie matsin katoin ja surutta pyöräytti, ei tosin osunu,
mutta eipä tuo dumarikaan millään tavalla reagoinu.

Onkohan säännöissä eroja eri maiden/turnausten välillä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nikodemus sanoi:

Niinpä olen samaa mieltä jos näyttävyydestä puhutaan en ottaanu tota venäläistä kaveria mukaan kun muistelin noita vanhoja hyviä otteluita. Scorpionin salaisuus piilee juuri siinä että se "uinuu" sun sanoja lainatakseni mutta on helvetin terävä silti, sen naamasta ei nää ollenkaan että se olis väsyny ja se on just mentaalinen ylivoima vastustajiin kun niitä varmasti alkaa vituttaan kun kaveri ei meinaa pehmittyä ollenkaan vaan tuntuu erä erän jälkeen vaan entistä virkeämmältä. Samoin kun näin kaverin debyytti ottelun mma k-1, siinä en muista vastustajaa( jap?) niin kaveri lähti happitelttaan toisessa erässä kunnon polvipotkusta saaneena( text book stuff...) niinku eurosportilla. Mutta Karaevista kuullaan vielä se on varma, käyttää monipuolisia tekniikoita, siitä joulukuun k-1 turnauksesta jossa kaveri yritti kunnon stunttia, vastustaja nappas pysärin kiinne mihin karaev vastasi hyppäämällä toisella jalalla ilmaan ja yritti siitä potkua, mutta musashi huomasi ja päästi jalan.:rock:

Nikodemus sanoi:

Olen Karaevin näyttävyydestä samaa mieltä. Ainoa mikä harmittaa on ettei hänelle ole annettu lyömisen lahjaa eli hän ei osaa lyödä "läpi". Lähihidastuksissa tämän näkee hyvin iskut ovat painavia, mutta niissä ei ole unihiekkaa mukana ;)

JiiPee sanoi:

Missä vaiheessa tuo backfist on kielletty. Pari vuotta sitten esim. Leko käytti tuota menestyksekkäästi, näyttävä lyönti.

Shiiittt!!!

Piti oikein tarkistaa ja eipä tuota ollut listassa http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/etop.htm
Taisin nyt sotkea johonkin toiseen ottelumuotoon...
Mun moka, sorry!

Niin ja mainitaan nyt vielä, että innolla odottelen mihin suuntaan Karaevin ura kehittyy. Vanha kaarti alkaa olla jo parhaat päivänsä nähnyt ja kaikenmaailman ex-painija/nyrkkeilijä/balettitanssija pelleä pukkaa tilalle eli uutta lahjakasta verta kaivataan kehään.

Edit: tai sitten kyse oli väärin osuneesta lyönnistä, jonka selostaja kommentoi "laittomaksi" ja on jäänyt kuva ettei kyseistälyöntiä saa käyttää...

The following restrictions apply to the use of the backspin blow.

(a) The authorized area of contact for the backspin blow shall be the area of the glove where it bends at the wrist and beyond to the tip of the glove.

(b) If an area other than the authorized area of contact hits and injures the opponent by accident, Article 12, sub-article 3 shall apply.

Mun pidän le banneria parhaana ottelijana, ehkä huono iskukestävyys ainoa puute+loukkaantumiset.
Muuten äijä kuin tehty 3 erän matseihin.
Teknisesti schilt ei ole samalla tasolla vaikka voittikin.
Bonjaskyn matsia ihmettelin, ensinnäkin mihin se tippu.
Mä katoin sen monta kertaa ja mielessä kävi että bonjasky otteli joko loukkaantuneena tai tippui rahasta.:rolleyes:
Ehkä mä olen väärässä, schilt kuitenkin iso kaveri, polvet tulee lujaa kuten finaali osoitti.

melko heppoisesti tipahti kyllä munkin mielestä bonjasky, ei sen ilme edes värähtänytkään että olis saattunu johonki, en tiedä näytti siltä kun joku olis sanonu että nyt maahan ja sit olevinaan tuupertu siihen.

Peter Aerts VS Shungo Oyama

WINNER : Shungo Oyama (1R 0'30" Heel Hold)

Mitäs tup Heel Hold meinaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom