Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
******* sanoi:Hera-XR:stä pari sanaa
Tuote tosiaan on kotimainen, joten myös puhtausarvot ovat kohdallaan ja tuote on egologinen (ei kalliita ja saastuttavia merimatkoja Uudesta-seelannista).
Tuote ei juurikaan vaahtoa ja jotkut laktoosi-intoleranssista kärsivät voivat sitä käyttää.
ovh. 14,50
VIP 11,00
*******.fi
Fatso sanoi:Soija isolaatti on edullista
Lue ennen kuin tyrmäät: http://www.sover.net/~timw/soyvswhy.htm
Soija oli pannassa minultakin hirveen myllytyksen ansiosta: "soija ei sovi miehille, tuhoaa kilpirauhasen ja alentaa testotasot minimiin ja ylentää estrogeeni tasot". Nytpä on laajan "tiedon" kaivamisen kautta kokeilussa pääasiallisena proteiinilisänä joten nähdään onko negatiivinen hype ollut pelkkää hypeä.
Ja jos ette vielä tiedä minun mielipidettäni "perus herasta" niin se tulee tässä : yliarvostettu huonolaatuinen laktoosikasa yhditettynä liian nopeaan imeytymiseen.
id&t sanoi:Jos palautus juomassa on itse lisätty kreatiini mukana niin se ei liukene veteen (ainakaan mulla). Eli se on pohjalla, joten on pakko ravistella vaahtos tai ei. Kaikki vaan huiviin! Mitään ei kaadeta viemäriin.
Tosta vaahtoamisesta vielä niin oon huomannu, että protein 95 ja hera 85 ei vaahtoa, mutta whey 3 vaahtoaa senkin eestä.