Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomba
Mitä mieltä ootte sellaisesta palautusjuomasta kuin Pro power XXXL recovery?
iivili sanoi:Laitanpa tämän threadin jatkoksi, kun en jaksa uutta aloittaa. Aiemmin siis olen syönyt melkein pelkästään halpisheraa (Heracles, SF-Heraturbo, Hera85, Whey8100), protskujauhona, sekä pal.juomassa, että lisäproteiinin lähteenä. Nyt kun on varaa, tilasin 5kg säkit Whey:tä ja Protein95:ta, ensimmäinen pal.juomaan, toinen proteiinilisäksi.
Tarkoitus siis nähdä, onko mitään väliä, syökö halpisheraa, vai jotain kalliimpaa protskujauhoa. En odota mitään valtavia tuloksia, mutta jos palautuminen pikkuriikkisen verran nopeutuisi hydrolysoidun heran ansiosta, olisin myönteisesti yllättynyt. Mitään muutoksia en aio muuten tehdä ruokavalioon enkä reeneihin ainakaan pariin kuukauteen, joten kaikki lisäys lihaksissa ja voimassa on sitten parempien lisäravinteiden ansiota ;). Raportoin myöhemmin vaikkapa tähän threadiin mahdollisista tuloksista.
Voisitko kertoa missä kyseinen liike sijaitsee ku oon niin etten tiedäBaarikello sanoi:Oulussa tuo Heracles näytti maksavan 12 € kilolta. Paikkana se Savolaisen liike.
JMS- sanoi:Hhm
Mulla ei oo whey3 pahemmin vaahdonnu. Ainakaan palautusjuomassa malton seassa.
Samqqa89 sanoi:joo kiitos. Tiiätkö muuten kaupan nimeä?
gotto sanoi:Tiedänhän minä, mutta en ole varma tarkoittiko Baarikello tätä:
Supplements Planet, Make on ollut ainakin toiminnassa mukana, tiedä sitten miten nykyään.
Ei ole jäänyt muistikuvaa sen nopeammasta kehityksestä, mutta punaetikettisen Whey:n karmaiseva maku on kyllä tuoreessa muistissa. Sain säkillisen sitä syötyä ja kyllä siihen makuun pikkuisen tottui. Kehityin toki sinä aikana, mutta vaikea sanoa, olisiko kehittynyt yhtä paljon vai hitaammin pelkkää halpisheraa syömällä. Eräs jannu tosin ihmetteli pitkästä aikaa nähdessään salin pukkarissa, että onpa selkä leventynyt, mutta olen varma, että kyseessä oli joko kohteliaisuus tai paidasta johtuva optinen harha. :DKohmelo sanoi:Jos enää muistat, niin tuliko mitään muutosta parempaan suuntaan, kun tässä opiskelijana mietin, että vois palautusjuomassa kokeilla jotain ihan perushalpaa protskua.