köyhien proteiinit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peptidi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pro Power xxxl recovery
ravintosisältö/100g

Proteiinit 59.50 g
Hiilihydraatit 30.50 g
Rasvat 2.80 g
Energia 385.00 kcal

minua tuossa lähinnä hämää hiilareiden vähäisyys. yleensä olen tottunut siihen että palautusjuomissa on enemmän hiilareita kun proteiineja tai suhde on 1:1.

palautusjuomassa proteiinien ja hillareiden suhde tulisi olla 1:2

Whey xxxl protein

minulla on keltakantinen 2 kg:n pöntöö whey xxxl protein jutskaa ja siinä on 100g:ssa pro 83.5 hiilareita 3.2 ja energiaa 1645kj/387 kcal tää on sit ilmeisesti se kalliimpi mut makso 52 egee, toimii ihan hyvin mutta on sanonko minkä makuista. Käytän tätä tällee: koulusta tullessa välipalaksi ja heti treenin jälkee .....
kalliiks tulee. en tiiä tosta whey 3 sesta eiks se oo joku fastin tuote

iivili sanoi:
Laitanpa tämän threadin jatkoksi, kun en jaksa uutta aloittaa. Aiemmin siis olen syönyt melkein pelkästään halpisheraa (Heracles, SF-Heraturbo, Hera85, Whey8100), protskujauhona, sekä pal.juomassa, että lisäproteiinin lähteenä. Nyt kun on varaa, tilasin 5kg säkit Whey:tä ja Protein95:ta, ensimmäinen pal.juomaan, toinen proteiinilisäksi.

Tarkoitus siis nähdä, onko mitään väliä, syökö halpisheraa, vai jotain kalliimpaa protskujauhoa. En odota mitään valtavia tuloksia, mutta jos palautuminen pikkuriikkisen verran nopeutuisi hydrolysoidun heran ansiosta, olisin myönteisesti yllättynyt. Mitään muutoksia en aio muuten tehdä ruokavalioon enkä reeneihin ainakaan pariin kuukauteen, joten kaikki lisäys lihaksissa ja voimassa on sitten parempien lisäravinteiden ansiota ;). Raportoin myöhemmin vaikkapa tähän threadiin mahdollisista tuloksista.

Jos enää muistat, niin tuliko mitään muutosta parempaan suuntaan, kun tässä opiskelijana mietin, että vois palautusjuomassa kokeilla jotain ihan perushalpaa protskua.

JMS- sanoi:
Hhm
Mulla ei oo whey3 pahemmin vaahdonnu. Ainakaan palautusjuomassa malton seassa.

Mä kun sekoitan sheikkerissä maitoa, maltoa ja whey3:sta, niin vaahtoaa ihan saatanasti. Johtuukohan se sitten siitä maidosta? Eli se onkin maitovaahtoa? Toisaalta jos sen sekoittaa ilman kantta ja sitä siiviläritilää jollain lusikalla, niin eipä tuo paljon vaahtoo. Toisaalta se vaahto on yks hevonvitun sama, koska se laskee parissa minuutissa, jos siitä ottaa sen kannen ja ritilän veke ja antaa sen asettua.

Samqqa89 sanoi:
joo kiitos. Tiiätkö muuten kaupan nimeä?

Tiedänhän minä, mutta en ole varma tarkoittiko Baarikello tätä:
Supplements Planet, Make on ollut ainakin toiminnassa mukana, tiedä sitten miten nykyään.

edit: http://www.goat.se/cx

Mike tappaa mut. :nolo:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
gotto sanoi:
Tiedänhän minä, mutta en ole varma tarkoittiko Baarikello tätä:
Supplements Planet, Make on ollut ainakin toiminnassa mukana, tiedä sitten miten nykyään.

Sitähän minä tarkoitin. Mutta sen verran kyllä täytyy Samqqakasiysille sanoa, että siitä on nyt vuorokauden tarkkuudella balttiarallaa vuosi aikaa, kun tuosta annoin itselleni kertoa, joten voipa olla, että osatekijät 12€/kilo, Heracles, Savolainen ja kauppa eivät liity enää mitenkään toisiinsa.:kvartaalitalous: Pidä huolta.:)

Yksi ääni lisää Evon ultra wheylle. Se suklaan makuinen on hyvää ja halpaa. Ei maistu tampaxille, niinkuin jotkut halpisjauhot ;-))

Jep. Ultra Wheyn ainoaksi huonoksi puoleksi sanoisin sekoittuvuuden, joka sekin on varsin siedettävää. Ilman sauvasekoitinta on kuitenkaan turha unelmoida klöntittömästä juomasta. :)

Halpisheran maustamiseen suosittelen lämpimästi Van Houten kaakaopulveria. Se on sellaisessa pienessä pahvirasiassa. Jengi käyttää sitä aika paljon leivontaan. Tuote on sokeriton ja ultrastydi, kitkerähkö kaakaopulveri. Annostelussa kannattaa siis olla varovainen. Sillä voi hyvin leikata tuotteiden makeutta veke, jos ei tykkää liian makeasta. Mä sotkin just pöntössä 560 grammaa maltoa ja 900 grammaa fastin whey+aa ("suklaalla" maustettuaa, toi fasti nyt ei ole sieltä halvimmasta päästä, mutta se ei liity tähän). Koska siinä wheyssä on sakkariinia (vai oliko se sakkaroosia?), niin tuote maistui todella makealle ja litkuisen kaakaolle. (sekoitin maitoon). Jo alle puolet yhdestä van houten paketista leikkasi makeuden miellyttävästi pois ja teki tuotteesta pehmeän kaakaoisen.

Itse ainakin saan heraclesia nykyään hieman alle kympillä puketti.

yami yami liisteeriäni..

halvoista proteiineista

[mod] - Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä.:Iivili[/mod]
Tuolta halpoja proteiineja. Itse olen käyttänyt perusproteiinina tuota Boost4You hera 900g ja SF-Protein Hera Flavouria 900g.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kohmelo sanoi:
Jos enää muistat, niin tuliko mitään muutosta parempaan suuntaan, kun tässä opiskelijana mietin, että vois palautusjuomassa kokeilla jotain ihan perushalpaa protskua.
Ei ole jäänyt muistikuvaa sen nopeammasta kehityksestä, mutta punaetikettisen Whey:n karmaiseva maku on kyllä tuoreessa muistissa. Sain säkillisen sitä syötyä ja kyllä siihen makuun pikkuisen tottui. Kehityin toki sinä aikana, mutta vaikea sanoa, olisiko kehittynyt yhtä paljon vai hitaammin pelkkää halpisheraa syömällä. Eräs jannu tosin ihmetteli pitkästä aikaa nähdessään salin pukkarissa, että onpa selkä leventynyt, mutta olen varma, että kyseessä oli joko kohteliaisuus tai paidasta johtuva optinen harha. :D

Joopa. van Houten on erinomaista - ja saa sitäkin halpisversiona (Pilkka yms).

Saako heittää väliin tyhmän kysymyksen soijaproteiinista ja estrogeenista? Eikös se sitten ole naiselle vielä pahempi juttu, jos se nostaa estrogeenitasoja ja laskee testesteronia - syö soijaa ja kutistu??? Jaa-a; siinäkö vika kun en kasva kunnolla, soijarouheessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom