Köyhän miehen lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phibes
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt pari kuukautta nostellut painoja ja tulosta alkaa näkymään ihan kiitettävästi, mutta alkaa menemään hermot syömiseen ja olisi mukava saada vähän nopeammin tulosta, joten ajattelin ostaa lisäravinteita.

Köyhänä opiskelijana ei ole kuitenkaan varaa ostaa mitään mielettömiä määriä kaikkia eri aineita, joten kysyn että pärjääkö pelkällä proteiinilla ainakin näin alussa?

Olen ajattelut ostaa joko maustamatonta Hera80 tai Soija90. Kumpi kannattaa ostaa, vai onko niillä edes paljoa eroa? Soija olisi ainakin halvempaa.

Kiitos jo valmiiksi.

hera80 jos maku ratkaisee.

Heraa...

Älä saatana mene tota soijaa ostamaan. siinä pitää olla suu aika puuduksissa, jos tuota :yrjo: koittaa syödä. Ehdottomasti hera80.

Heraa ehdottomasti, käy palautumiseen sata kertaa soijaa paremmin ja menee myös välipaloillakin.

Ok, selväksi tuli. :D
Vielä tuohon toiseen kysymykseen tarvisi vastauksen. Tarvitseeko siihen välttämättä mitään kaveriksi?

Palautukseen malto kaveriksi, välipaloille vaikkapa rypsiöljy tai jos haluaa hiilaria välipalalla niin esim. banaanin tai leivän kanssa.

Joo, heraa vaan. Itse yritän pelkällä opintotuella (ilman lainaa, on jo niin paljon) pärjätä, juuri laskeskelin että vuokran jälkeen jää 130€ kuukaudessa käteen, 20€ heraan, ja 30€ rahkoihin (2prk/pv), niin eipä jää kun alle 3€/pv muihin ruokiin. :itku: :( :itku:

Itselläni on tuota p**kan makusta FAST:in soija90 ja sit malto6... Juon ennen treeniä sitä malto6 (hiilaria) ja sitte treenin aikana tuota soijaa(proteiiniä) ja sit palautukseen niiden sekotusta. Maksaa yhteensä jotain 25€ (muistaakseni) ja toimii ainakin mulla. Ainut ongelma on vaan tuon soijan paska maku. Mut tosi mies syö vaikka rautaa ja paskantaa kettingiä... ;)

--Jani--

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JouniL, kaupasta tuskin saa samaan hintaa ruokaa missä on proden hinta/g yhtä hyvä kuin noissa halpis heroissa, eli jos oikein haluaa säästää niin sitten lisää jauhoja. Muistutetaan nyt kuitenkin, että ne on sitten niitä lisäravinteita vaan..

Mä oon joskus vedellyt malton tilalla irtokarkkeja pienen pussin, ei missään nimessä optimia mutta :kuola: niin hyvää :kuola:

Soija taitaa olla yleensä myös hitaassa muodossa olevaa, joten yöprotskuksi soija+maito proteiini on todella hyvä.

Timba79 sanoi:
Kokeileppa juoda sitä litkua.... :jahas:

Heh... Kerran oon tuon tehny enkä taida toista kertaa :)
Desi ruokasokeria + desi hera80 = kulinaristinen elämys

Timba79 sanoi:
Palautukseen malto kaveriksi, välipaloille vaikkapa rypsiöljy tai jos haluaa hiilaria välipalalla niin esim. banaanin tai leivän kanssa.

Ihan vain mielenkiinnosta, voiko palkkarissa korvata malton esim. sämpylällä? Välipalalla kyllä korvaan malton aina jollakin viljatuotteella.

Halffi- sanoi:
Ihan vain mielenkiinnosta, voiko palkkarissa korvata malton esim. sämpylällä? Välipalalla kyllä korvaan malton aina jollakin viljatuotteella.

Vastakysymys, miksi edes pitäisi korvata? Malto on nopeampi ja taatusti leipää halvempi hiilarinlähde palautumiseen. Ja on vähän helpompi rankan treenin jälkeen juoda se juoma kuin syödä leipä. Eli vastaus on, että voi korvata, mutta mitään järkeä mä en siinä näe missään suhteessa. Välipalla taas erittäin suositeltavaa.

sivarinlötkö sanoi:
Mikä vika on panimosokerissa?

Ei mikään (jos se älytön makeus ei töki), mutta tuossa aikaisemmin puhuttiinkin PÖYTÄsokerista. Siitä tavallisesta, juunou :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom