Köyhän miehen lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phibes
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sivarinlötkö sanoi:
Mikä vika on panimosokerissa? Maksaa 2,1e/kg ja itse olen nyt palkkarissa käyttänyt 0,5dl (40g) panimosokeria, 1dl heraa. Hyvin uppoaa.
Häh? Onko se muka noin painavaa?

Olen sitten vetänyt 100g:n hiilarisettiä palautusjuomassa, kun tapaan pistää tota semmoinen 1,5dl ja saman verran heraa. Sheikkeri on siinä suunnilleen puolillaan jauhoja ennen vettä.

Makeus on tietenkin huimaava, mutta voi sanoa ettei paljon makeaa tee tuon jälkeen hetkeen mieli. Nykyään ei pelkkää maltoa pysty enää ottaan, maistuu ihan paskalta.

edit: Eikös fruktoosista ollut joskus juttua, ettei sitä saisi ottaa suuria annoksia verrattuna maltoon tai dextroosiiin?

meikan budjettipalkkari...

meika heittaa palkkariin soija90 (se ON hyvaa!!!), dekstroosin ja maltoosin lisaksi tavan soijajauhoa, maitojauhetta ja kaakaota... maitojauhe ei oikeestaan sovi siihen kovin hyvin ku tuo kaseiini on nii hidasta, soijakin melko hidasta.. mutta naukkailen sita pikkusen ennen reenia ja myos sen aikana. on muuten pirun hyvaa tuo setti. ehka seuraavaks kuiten heraprotsku tuonne sekaan kunhan soija loppuu, mutta nuo maitojauhe ja soijajauho on halpoja ottaa mukaan siihen.

edit

nii fruktoosilla tais olla kolesteroliin vaikutusta... tai sitten ei, mutta johonki kylla oli :rolleyes:

Weeboom vittu etta repesin sun signaturea :D

No Viddu. Kait mä nyt nielen vaikka paskaa jos se saa mut kasvamaan...

Tarkoitus oli kysyä että miten se pöytäsokeri toimii palautusjuomassa noin niinku fysiologisesti. En kysynyt että minkä makuisena sinä sitä pidät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom