Köyhänä ulkomailla

Ikä
37
Olen seuraavan vuoden Sydneyssä, ja ainakin toistaiseksi aika nollabudjetilla koska olen ollut kohta 2kk työttömänä. Mun päiväbudjetti ruoan suhteen on euroissa jotain 7 euroa, ja yritän tässä ylläpitää lihaskuntoa. Paino on em. syistä pudonnut pahasti, kun ei ole ollut varaa mihinkään safkaan missä olisi vähänkään järkevät ravintoarvot. Onko kellään mitään ehdotuksia syötäväksi, kun otetaan huomioon, että australiassa ei ole olemassa esim. raejuustoa tai maitorahkaa (tai okei, raejuustoa (cottage cheese) kyllä on, mutta siinä on miljoona kertaa surkeemmat ravintoarvot, maistuu paskalle ja maksaa liikaa)?
Ainoa proteiinipitoinen kama mitä täältä saa halvalla on kaikenlaiset soijatuotteet, mutta en nyt jotenkin lähtis soijaproteiinia heti ekaks vetämään kehonrakennustarkoituksessa... =(

Nimim. 2 kk, 84kg-->75kg, vartalo jo lähes riuku

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syö sitä asteen huonompaa ruokaa sopivasti, pidä huolta kaloreista ja siitä että saat suunnilleen riittävästi proteiinia, kyllä sitä hieman huonompitasoisissakin ruoissa löytyy. Älä hifistele turhaan liikaa makroravinteiden kanssa, varsinkaan jos siihen ei mitään järkevää mahdollisuutta ole. Sitten vaan paljon punttia ja muuta liikuntaa päälle.

Ja lue meikäläisen sigu ;).

Jos rahkaa halajaa niin ainakin englannissa oli rahkaa juusto-osastolla ja nimellä quark ja hintakaan ei tainnu olla mikään ihan hirvee jos oikein muistan... mutta ei tietty välttämäti ole australiassa ollenkaan, ihan vaan jos et sieltä ole kattonu vaan maito-osastolta.

Mä saan seittemällä eurolla ostettuu viikon rahkat ja raejuustot. o.O No ok ok.. viiden päivän.

Mä saan seittemällä eurolla ostettuu viikon rahkat ja raejuustot. o.O No ok ok.. viiden päivän.

Ja liittyy asiaan miten? Kaveri kysyi, että miten pärjää 7 eurolla/viikko Australiassa (josta ei löydy rahkaa&raejuustoa) järkevän ruokailun suhteen, ei sitä että saako Hämeenlinnasta 7 eurolla viideksi päiväksi raejuustoa ja rahkaa...

Joo quarkkia luulisi löytyvän ja yleensä jotain kunnon mössömäistä kamalaa valkoista paahtoleipää jotain supermarketin omaa merkkiä saa pussillisen tosi halvalla. Jotain megahalpaa spagettiakiin saa kauppojen omaa merkkiä halvalla (tai jotain sen omaa pastaa tai vastaavaa), ja sitten vanhentumaisillaan olevaa sikanautajauhelihaa tai muuta lihaa alennushyllyltä.
Eipä varmasti maailman paras ruokavalio vetää noita halpoja paahtoleipiä ja spagetteja mutta parempi se on kuin olla kokonaan syömättä.
Nimim opiskelijana usein rumpalina maailmalla

Ja liittyy asiaan miten? Kaveri kysyi, että miten pärjää 7 eurolla/viikko Australiassa (josta ei löydy rahkaa&raejuustoa) järkevän ruokailun suhteen, ei sitä että saako Hämeenlinnasta 7 eurolla viideksi päiväksi raejuustoa ja rahkaa...

päiväbudjetti ruoan suhteen on euroissa jotain 7 euroa

Se oli seittemän euroo päivä. Ja kaveri sano että yrittää pitää lihaskuntoo yllä.. joten uskosin kyllä että vaikka tavara ois viis kertaa kalliinpaa kun suomessa niin kyllä sieltä jotain vastaavan proteiiniarvon omaavaa ravintoo löytää kun raejuusto ja rahka.. vaikka perkele feta juustoo jos ei muuta löydy!

Se oli seittemän euroo päivä. Ja kaveri sano että yrittää pitää lihaskuntoo yllä.. joten uskosin kyllä että vaikka tavara ois viis kertaa kalliinpaa kun suomessa niin kyllä sieltä jotain vastaavan proteiiniarvon omaavaa ravintoo löytää kun raejuusto ja rahka.. vaikka perkele feta juustoo jos ei muuta löydy!

Päivä päivä, niinhän mä just sanoin. ;)

No joka tapauksessa, päivä tai viikko, niin voi olla että löytyy vastaavan proteiiniarvon omaavaa ravintoa, mutta sitähän hän juuri kysyi että mitä löytyisi (Australiasta). Ei sitä, että mitä sinä syöt (Suomessa).

Mutta se siitä offtopicista ja :piis: vaan jawhead.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom