Mikäs olis vaihtoehto autoksi, jossa pitäisi olla seuraavat ominaisuudet!
Hyvä ajaa pitkää matkaa (joten kaikki pienet ja paskat voi unohtaa.
Iso kontti (farmari) ja muutenkin riittävät tilat.
Hyvä varustelu ehdoton! Nahkapenkit, kuskin penkki muistilla ja mielellään kaukkarista.
Esimerkiksi Volvo v70 summum ja toyota avensins premium alkaa hinnaltaa lähenteleen toisian. Tojo vähemmän varusteltu. Tietty saksalaisiin laatuautoihin saa eniten, mutta hinnat alkaa nouseen myös nopeasti.
Joten mitäs olis vaihtoehtoja, jos haluais ostaa auton hyvällä paketilla (paketissa monesti hinnat halvemmat), eikä tarvi ruksia itse joka valintaa.
Vaihdoehtoja mitä olen katsellut.
Volvo v70 (summum) - tällä hetkellä vahvin, enkä oikein tiedä miinuksia?
Skoda superb tai octavia (elegance+lisää) - tilat ei ainakaan lopu kesken, mutta mites nämä kestää?
Toyota avensis (premium) - aikas pienet tilat kontissa ja ajo-ominaisuudet?
Honda crv (executive) - onko riittävän hyvä ajaa pitkää matkaa?
Onko joku hyvä vaihtoehto (esim. passat/hyundai?) jäänyt huomioimatta?
-zoxe
Hyvä ajaa pitkää matkaa (joten kaikki pienet ja paskat voi unohtaa.
Iso kontti (farmari) ja muutenkin riittävät tilat.
Hyvä varustelu ehdoton! Nahkapenkit, kuskin penkki muistilla ja mielellään kaukkarista.
Esimerkiksi Volvo v70 summum ja toyota avensins premium alkaa hinnaltaa lähenteleen toisian. Tojo vähemmän varusteltu. Tietty saksalaisiin laatuautoihin saa eniten, mutta hinnat alkaa nouseen myös nopeasti.
Joten mitäs olis vaihtoehtoja, jos haluais ostaa auton hyvällä paketilla (paketissa monesti hinnat halvemmat), eikä tarvi ruksia itse joka valintaa.
Vaihdoehtoja mitä olen katsellut.
Volvo v70 (summum) - tällä hetkellä vahvin, enkä oikein tiedä miinuksia?
Skoda superb tai octavia (elegance+lisää) - tilat ei ainakaan lopu kesken, mutta mites nämä kestää?
Toyota avensis (premium) - aikas pienet tilat kontissa ja ajo-ominaisuudet?
Honda crv (executive) - onko riittävän hyvä ajaa pitkää matkaa?
Onko joku hyvä vaihtoehto (esim. passat/hyundai?) jäänyt huomioimatta?
-zoxe