Rinkku
epäihminen, antihomo
- Ikä
- 52
Rin Tin Tin sanoi:Mitä ilmeisimmin olet opettaja? Samaan tähtään minäkin :D
Jep! Et tule katumaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rin Tin Tin sanoi:Mitä ilmeisimmin olet opettaja? Samaan tähtään minäkin :D
Juulia_151 sanoi:Kysehän ei siis todellakaan oo _jaksamisesta_... kaikkia ei nyt vaan huvita kuluttaa koko elämäänsä työntekoon. Ei se oo enää elämistä. Työtä tehdään elääkseen, eikä toisinpäin... Kyllä ylitöitä voi tehä väliaikasesti esim korvata jonkun sairaslomaa, mutta en mie kyllä jatkuvaan rupeis ylitöitä tekemään... sitä paitsi se on itsekästä. Montako työtöntä tässäkin maassa on? Noilla teijän ylityötunneilla saatas työllistettyy vaikka kuinka monta ihmistä.
Mie ainakin keksin parempaakin tekemistä kun istua töissä koko ajan... miulla sattuu olemaan muutakin elämää... (tietokone...;)) ja kavereita. Niitäkin on aina kiva nähä sillon tällön...=) Jos työstä tulee miulle joskus koko elämä, niin sillon joutaa jo saunan taakse...
Tällä hetkellä teen töitä 35h viikossa +3x1,5h treenit. Talvella oli parhaimmillaan 26h luentoja ja pakollisia harjotuksia (+kaikki ylimääränen tentteihin lukeminen) ja 30h töitä... siinä alkaa jo olla ihan kiitettävästi tekemistä, ja kun vielä lisätään tuohon 2 treenit... no, ainakaan ei illalla tarvinnu miettiä että nukuttaako vai ei...=)
HaRaXz sanoi:250 tuntia kuukaudessa? Mul tulee välillä 100 tuntia viikossa... :evil:
lepex sanoi:Kaveri, joka elättää perheensä yksin (vaimo+vauva) ajaa kuorma-autoa ja sillä tulee välillä melkein 280 työtunnin kuukausia. Tosin, nyt on vähän vähentynyt kun vaihto työpaikkaa.
Itellä tulee nyt seuraavan 11 päivän sisällä melkein 90h... Voi olla vintti melko sekaisin lopussa. 6-14 on vielä työaikakin...
Mixu sanoi:Se on helppoa, jos joku pystyy päättämään, että "Jaha, 8 tuntia on täynnä, lähden kotiin eilä pomolla ole siihen mitään sanomista." Itse olen sellaisessa duunissa, että päivisin olen atk-tukihenkilönä ja koodarina ja iltaisin asennan koululuokkiin ohjelmistoja seuraavan päivän kursseja varten. Töissä olen juuri niin pitkään että seuraavan aamun kaikki kurssit on asennettu ja saan saman x euroa per tunti tein työtä klo 14 päivällä tai klo 3 yöllä. Ei viikonloppulisää tai ylityökorvausta.
Juulia_151 sanoi:Vaimo tykkää varmaan hyvää kun saa olla aina yksin... lapsikin varmaan oppii ehkä tuntemaan isänsä... ainakin valokuvista nimeltä...
Tottakai on helpompaa jos voi ostaa kaiken mitä haluaa, mutta ei se tee sua onnelliseks...
Mixu sanoi:Töissä olen juuri niin pitkään että seuraavan aamun kaikki kurssit on asennettu ja saan saman x euroa per tunti tein työtä klo 14 päivällä tai klo 3 yöllä. Ei viikonloppulisää tai ylityökorvausta.
lepex sanoi:Niin, heillä tosiaan on päällä asuntolainaa juuri rakennetusta omakotitalosta, että ei siinä auta jos jää makaamaan pitemmäksi aikaa kotiin. Laina ei lyhene itsestään. Hieman on kaverilla nyt tunnit vähentynyt mutta ei se koskaan tee alle 12h päivää. Se on ihan normaalia kuljetusalalla.
Kyllä kaveri ainakin on ihan onnellinen kun ei tarvi joka penniä laskea.
Tottakai onnellisuus tulee muualta mutta arkipäivän elämän onnellisuutta ja helppoutta edesauttaa kohtuutulot.
Eikä tämä kaveri saa vieläkään 2000€ enempää kuussa, autoetu sillä on ja löpökortti. Eli ei nekään valkopäämerikotkan munia syö tai joutsenen kaulaa...