Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KelkanNaru sanoi:Yhdyn kyllä Isodinon komenttiin täysin. Vaikka IT alalla olenkin niin töitä teen tasan 8 tuntia ja hommani hoidan, mutta turhista jutuista lusmuilen aika nätisti. Itselle työ on tasan tarkkaan rahantekoväline ei todellakaan mikään elämän tarkoitus. Ja näitä kommentteja "Nuorena on painettava kun sillon jaksaa!" Miksi???Jos se on rahan takia niin kuinka paljon sitä rahaa nyt loppupeleissä on tehtävä että on kivaa. Kyllä itse ainakin saan 8 tunnin duunista iha riittävästi rahaa. Suomen verotus kyllä pitää huolen siitä, että se etu mitä lisätunneista tulee on loppupeleissä kohtuu pieni. Miksi nuorena on painettava ja tuhlattava se johonkin työhön. Miks ei vaikka viettäisi nuorempana niin paljon vapaa-aikaa kuin mahdollista kun vielä on nuori?? Ensin pusket nuoruuden niska limassa kun jaksaa ja sit vanhempana pusket niska limassa koska joutuu. Siinäpä se elämä sitten olikin. Kivaa oli töissä jee!
pullea sanoi:Ylityö korvauksista yms, muista ammittiyhdistys asioista ei tarvitse edes haaveilla tosin ei ne muutenkaan kovin lähellä mun sydäntä ole olleetkaan, eikä tule olemaan.
pullea sanoi:Ylityö korvauksista yms, muista ammittiyhdistys asioista ei tarvitse edes haaveilla tosin ei ne muutenkaan kovin lähellä mun sydäntä ole olleetkaan, eikä tule olemaan.
Manala sanoi:Minkä alan yrittäjä muuten olet? En jaksanut selata listaa, joten luotan että jaksat sen parikymmentä merkkiä vielä vääntää..tack!
lej sanoi:Millon sä oikein opiskelet? Vai koskeeko tämä vain kesää? ;)
Jarek sanoi:Toi on ihan hyvä asenne,näin nuorena miehenä.Mulla tulee nykyään se 45 tuntia viikkoon.
Viime vuonna tein täysillä kahta työtä puolen vuoden ajan,kliimaksin saavutin kesällä jolloin kuukausittainen tuntimäärä oli n. 250.Ei kesälomaa,ei treeniä,ei mitään.Sen kesän jälkeen olin kylläkin niin vittuuntunut kakkosduuniin,että menin sinne uudemman kerran vasta jouluna.
Ei työllä itseään saa tappaa,mutta olipahan kerrankin rahaa riittävästi.
Dragon sanoi:Asiatekstiä. Pari tuttua on Nokialla (ollut) töissä ja siellä on kuulemma käytäntönä että ylitöistä ei makseta palkkaa? Tämähän on lainvastaista. Samaa yritti itselleni eräs firma, joka maksoi kuukausipalkkaa. Äijä ilmeisesti oletti, että olen 24/7 käytettävissä.
Richard75 sanoi:Jotkut sitä pitää myös työnteosta
Enkä ihan allekirjoita sitä että lisätuntien etu olisi kovin pieni.
Voihan sitä tietysti itselleen selitellä niin jos ei jaksa yli 8 tuntia tehdä hommia ;)
:piis:
ringside sanoi:Mä tein tossa koko talven tasan 27 tuntia viikossa. Palkka on kyllä aika paska; vain 2140. Duuni on kyl tosi iisiä. Nyt oon kahen ja puolen kuukauden palkallisella kesälomalla, kyllä vituttaa...